Podnikateľský plán - Investície do rozvoja výroby spoločnosti FEMAR ecom, a.s
«»
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
21 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
13251 |
Posledná úprava
10.11.2020 |
Zobrazené
1 797 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Účelom podnikateľského plánu je charakterizovať (definovať) marketingové ciele firmy FEMAR ecom, a.s. v oblasti drevospracujúceho priemyslu a spôsoby dosiahnutia cieľov v časovom horizonte rokov 2007 - 2012 v uvedenom mikro- a makroprostredí.
Firma má v úmysle v roku 2007 investovať do modernizácie a nákupu novej technológie drevárskej výroby nákupom nového strojného vybavenia, nakoľko chce zvýšiť kvalitu výrobkov a umožní vyrábať sušené parketové vlysy, sušené prírezy a hranolky na výrobu škárovky. To znamená, že spoločnosť FEMAR ecom, a.s. má záujem rozšíriť svoje podnikateľské aktivity v oblasti spracovania dreva a drevovýroby v súčinnosti so zvládnutím obchodných činností v oblasti nákupu a predaja drevnej hmoty a drevárskych výrobkov.
...
Podnikateľský plán popisuje súčasný stav spoločnosti a nové pripravované rozvojové aktivity zamerané na modernizáciu drevovýroby a vytvorenie jej dlhodobo udržateľného rozvoja. Tento projekt bude spolufinancovaný z úverových zdrojov a prostredníctvom SOP PS. Spolufinancovanie žiadateľ zabezpečí z úverových zdrojov. Projekt je spracovaný v súlade rozvojovými cieľmi Národného rozvojového plánu, SOP Priemysel a služby, Opatrenie 1.1 Podpora rozvoja nových a existujúcich podnikov a služieb, v oblasti priemyselnej výroby, remesiel a služieb priemyselnej povahy je zameraný na:
- zvýšenie miery podpory začínajúcim podnikateľom
- zvýšenie konkurencieschopnosti existujúcich podnikateľov
- vytvorenie nových pracovných mieste
- podpora MSP
- zlepšenie kvality produkcie
- využitie rozvoja domáceho rastového potenciálu.
...
Kľúčové slová:
podnikatelsky plan
piliarska vyroba
firma
profil firmy
analýza
situačná analýza
konkurencia
dodávatelia
zákazník
STEEP
SWOT
marketingové ciele
marketingová stratégia
reklama
distribúcia
Obsah:
- I. ÚVOD
II. ZHRNUTIE
III. SITUAČNÁ ANALÝZA
IV. MARKETINGOVÉ CIELE
V. MARKETINGOVÁ STRATÉGIA
VI. PLÁN ČINNOSTÍ
VII. HODNOTENIE PODNIKATEĽSKÉHO PLÁNU
VIII. NEPREDVÍDATEĽNÉ OKOLNOSTI
IX. REALIZÁCIA A MONITORING VÝSLEDKOV
X. INVESTIČNÝ ZÁMER FEMAR ecom, a.s.
XI. FINANČNÉ UKAZOVATELE A NÁVRATNOSŤ PROJEKTU
XII. ZÁVER
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.