Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Podnikateľský plán - Investície do rozvoja výroby spoločnosti FEMAR ecom, a.s

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13251
Posledná úprava
10.11.2020
Zobrazené
1 797 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Účelom podnikateľského plánu je charakterizovať (definovať) marketingové ciele firmy FEMAR ecom, a.s. v oblasti drevospracujúceho priemyslu a spôsoby dosiahnutia cieľov v časovom horizonte rokov 2007 - 2012 v uvedenom mikro- a makroprostredí.
Firma má v úmysle v roku 2007 investovať do modernizácie a nákupu novej technológie drevárskej výroby nákupom nového strojného vybavenia, nakoľko chce zvýšiť kvalitu výrobkov a umožní vyrábať sušené parketové vlysy, sušené prírezy a hranolky na výrobu škárovky. To znamená, že spoločnosť FEMAR ecom, a.s. má záujem rozšíriť svoje podnikateľské aktivity v oblasti spracovania dreva a drevovýroby v súčinnosti so zvládnutím obchodných činností v oblasti nákupu a predaja drevnej hmoty a drevárskych výrobkov.
...
Podnikateľský plán popisuje súčasný stav spoločnosti a nové pripravované rozvojové aktivity zamerané na modernizáciu drevovýroby a vytvorenie jej dlhodobo udržateľného rozvoja. Tento projekt bude spolufinancovaný z úverových zdrojov a prostredníctvom SOP PS. Spolufinancovanie žiadateľ zabezpečí z úverových zdrojov. Projekt je spracovaný v súlade rozvojovými cieľmi Národného rozvojového plánu, SOP Priemysel a služby, Opatrenie 1.1 Podpora rozvoja nových a existujúcich podnikov a služieb, v oblasti priemyselnej výroby, remesiel a služieb priemyselnej povahy je zameraný na:
- zvýšenie miery podpory začínajúcim podnikateľom
- zvýšenie konkurencieschopnosti existujúcich podnikateľov
- vytvorenie nových pracovných mieste
- podpora MSP
- zlepšenie kvality produkcie
- využitie rozvoja domáceho rastového potenciálu.
...

Kľúčové slová:

podnikatelsky plan

piliarska vyroba

firma

profil firmy

analýza

situačná analýza

konkurencia

dodávatelia

zákazník

STEEP

SWOT

marketingové ciele

marketingová stratégia

reklama

distribúcia



Obsah:
  • I. ÚVOD
    II. ZHRNUTIE
    III. SITUAČNÁ ANALÝZA
    IV. MARKETINGOVÉ CIELE
    V. MARKETINGOVÁ STRATÉGIA
    VI. PLÁN ČINNOSTÍ
    VII. HODNOTENIE PODNIKATEĽSKÉHO PLÁNU
    VIII. NEPREDVÍDATEĽNÉ OKOLNOSTI
    IX. REALIZÁCIA A MONITORING VÝSLEDKOV
    X. INVESTIČNÝ ZÁMER FEMAR ecom, a.s.
    XI. FINANČNÉ UKAZOVATELE A NÁVRATNOSŤ PROJEKTU
    XII. ZÁVER

Zdroje:
  • FEMAR ecom, a.s.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko