Podnikateľský plán kaderníctva a kozmetiky (Salón krásy)
Popis:
Úvod
Obchodnú prevádzku s názvom Salón krásy zakladám ako fyzická osoba. Bude sa tam nachádzať kaderníctvo spojené s kozmetikou. Salón sa bude nachádzať na sídlisku Šípok v Partizánskom. Salón krásy bude v prenajatých priestoroch , pri otváraní firmy bude potrebné zaplatiť nájom 3 mesiace do predu . Ďalšia výhoda sú parkovacie miesta priamo pred vchodom.
V kozmetike bude zamestnaná jedna fyzická osoba ktorá bude preukázateľná vo svojom odbore kozmetika. V kaderníctve budem pracovať sama v prípade ak sa kaderníctvo rozbehne uvažujem podľa potreby so zavedením dvojsmernej prevádzky a prijatie druhej fyzickej osoby vyštudovanej v odbore kaderníčka s 2 ročnou praxou. Pri zakladaní firmy vychádzam zo vzdelania ,ktoré mi poskytla SOŠ Tovarnícka, 1609 Topoľčany udelila mi certifikát na základe preukázaných potrebných znalostí v odbore Kaderníčka a nadstavbovým štúdiom Vlasová Kozmetika s 5 ročnou praxou v odbore.
Taktiež sa chcem zamerať na predaj vlasovej kozmetiky konečnému spotrebiteľovi v rozsahu voľnej živnosti. Žiadam o úver na 2 roky pri úrokovej miere 1,5 %. Úver sa bude splácať na konci každého mesiaca. Úver plánujem použiť na zaplatenie spolufinancovania nákupu prvého tovaru € 2 300.
Z hľadiska konkurencie v poskytovaní kaderníckych a kozmetických služieb ako určitú konkurenciu považujem priamo v meste Partizánske. Nie je dôvod sa báť konkurencie v lokalite, kde sa prevádzka nachádza. Sú tam 2 malé kaderníctva, ale neponúkajú také služby, ktoré ponúka moja firma Salón krásy.
Priestory budú dostatočné veľké na vykonávanie danej činnosti.
Sú tam aj dve malé miestnosti, ktoré budú využité na zriadenie kancelárie a WC.
Kľúčové slová:
podnikateľský plán
podnikateľský zámer
kozmetika
kaderníctvo
SWOT analýza
finančný plán
marketing
konkurencie
analýza trhu
Obsah:
- Úvod 5
1. Opis firmy 6
1.1 Predmet činnosti 7
1.2 Opis poskytovaných služieb 7
2. Ponúkaný sortiment 8
2.1 Dodávatelia 8
3. Analýza trhu 9
3.1 Trh 9
3.2 Zákazníci 9
3.3 Konkurencia 10
3.4 Lokalita 10
3.5 Miesto realizácie zámeru 10
4. Marketing 11
4.1 Produkt 11
4.2 Cena 11
4.3 Distribúcia 12
4.4 Propagácia 12
4.5 Miestny rozhlas 13
4.6 Lokálna tlač 13
5. Manažment 14
5.1 Organizační plán 14
5.2 Zamestnanci 14
5.3 Odmeňovanie 15
6. Swot analýza 16
7. Finančný plán 17
7.1 Vlastné zdroje 19
8. Záver 21
9. Prílohy 23
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.