Podnikateľský plán - Kaviareň Korzo
«»
Popis:
Kaviareň Korzo je zákaznícky orientovaný podnik a bude sa snažiť urobiť všetko preto, aby bol zákazník s jej službami spokojný. Bude sa usilovať o dlhodobú spokojnosť svojich zákazníkov a preto budú jej služby a tovar spoľahlivé, kvalitné a za primeranú cenu. Každý zamestnanec má povinnosť usilovať sa o získanie dôvery zákazníka a nikto nesmie s touto dôverou hazardovať. Preto sa bude vždy správať k zákazníkovi profesionálne, zdvorilo, čestne a ústretovo. Potrebné je tiež sústavne pamätať na to, že zákazník je vždy na prvom mieste. Návštevník by mal mať v našej kaviarni pocit, že sa nachádza „doma v obývačke“. Pohodlné stoličky, vankúše, viacfarebné steny... to všetko by u neho malo vyvolať pocit pohody a rodinnej atmosféry.
Kľúčové slová:
podnikateľský plán
podnikateľský zámer
kaviareň
ciele podniku
SWOT analýza
Porterova analýza
Obsah:
- 1 Úvod 3
1.1 Poslanie firmy 3
1.2 Osobný profil kaviarne 3
1.3 Právna forma 3
1.4 Vstupný kapitál 4
1.5 Hodnotová orientácia 4
1.6 Ciele podniku 5
2. Analýza marketingového prostredia 6
2. 1 Mikroprostredie podniku 6
2.1.1 Interné mikroprostredie 6
2.1.2 Externé mikroprostredie 6
2.2 Makroprostredie podniku 9
3 Segmentácia trhu 11
3.1 Deskriptívne kritériá 11
3.2 Psychografické kritériá 12
3.3 Behavioristické kritériá 12
4 Marketingový mix 14
5 Marketingové analýzy 16
5.1 SWOT analýza 16
5.2. Porterova analýza 5. konkurenčných síl 17
6 Hodnotenia a závery 18
Bibliografia 19
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.