Podnikateľský plán - Krosienko s.r.o.
«»
Popis:
Predmetom podnikania spoločnosti Krosienko s.r.o. je výroba tkaných kobercou a ich voľny alebo zakaskový predaj podľa požiadaviek zákaznka. Okrem kobercou podnik tiež ponúka výrobký z tkaniny ako kabelky, vankušiky alebo iné bytové a odevné doplnky podľa vlastných návrhou. Tieto koberce alebo dopnky sú tkané tradyčným spôsobom na krosnách výrobených na zákasku v rezbarskej dieľni Jána Magdoška. Ďalej sa spracuvávajú na šicích strojoch Janome 902. Na ktorých sa upavujú okraje kobercou alebo šijú odevné a bytové doplnky. Na osnovu sa používa bavlnené pridze (100% ba S 50tex), na útok sa využívjú väčšinou odpadové textílié z odevných závodou alebo iných nepotrebných textílií (tkaniny, pleteniny, priadze, nite...) a podšívky odevných doplnkou sú výrobené z poliesterových podšívkových textilií (100% PES).
Keďže Zemplinská ulica lemuje obchodné centrum Opal na sídlisku Sekčov a tu sídli spoločnosť Krosienko s.r.o. Najväčšou výhodou umiestnenia je to že v okoli praktycky nie je konkurencia, iba predajňa nábytku s ktorou sa skôr doplňuje ako konkuruje. A taktiež je v okolí množstvo bytou čiže potenciálnych zákaznikou. Priestory sa nachádzaju na prízemi budovy. V minolom roku (dňa 1.6.2005) boli odkúpene a zrekonštruované podľa požiadaviek výrobnych procesov a hygienyckých podmienok. Priestory majú dva vchody. Jeden v predu do predajne a druhy zo zadu.Celkovo je to rozdelené na šesť miestnosti s malou chodbou. Mala kancelária velká 10 m2. Vedľa je šatňa a socialne zariadenie velkosti 9 m2 a 3 m2 na WC, ktore slúžia zamestnancom na uschovu osobných veci v prípade potreby na prezlečenie. Odtiľ sa prechádza do výrobne veľkej 40 m2. Tu sú umiestnené krosná, šicie stroje a pracovný stôl. Ďalej je tu sklad veľký 18 m2 a predajňa veľkosti 16 m2, ktorá slúži na ponukanie tovaru. A na koniec je miestnosť na pirprvu osnovy veľká 6 m2, kde je umiestnený stroj na prevýjanie pridze.
...
Kľúčové slová:
finančný plán
marketingový plán
podnikateľský plán
financie
marketing
podnik
podnikateľ
podnikanie
výroba
výrobný manažment
organizačná štruktúra
výrobný proces
SWOT analýza
analýza rizík
Obsah:
- 1. Všeobecná charakteristika
1.1 Základné údaje o podniku a podnikateľskom pláne
1.1.1 Charakter predmetu podnikania (výrobný proces alebo druh poskytovaných služieb)
1.1.2 Stručný profesionálny životopis podnikateľa, technické a manažérske schopnosti
1.1.3 Miesto podnikania a historické alebo regionálne predpoklady pre úspešnosť zámeru
1.1.4 Vedenie podniku
1.1.4.1 Organizačná štruktúra podniku
1.1.4.2 Štruktúra zamestnancov a požiadavky na ich kvalifikáciu
1.2 Charakteristika výrobku/výrobkov/služieb
1.3 Cieľ a výhody zámeru
2. Výrobný proces
2.1 Popis technologického procesu výroby
2.2 Plán vývoja a inovácií výrobkov, služieb na niekoľko rokov dopredu
2.3 Definovať, čo odlíši výrobok alebo službu od konkurencie
3. Marketingový plán
3.1 Trhový potenciál
3.1.1 Dodávateľské vzťahy
3.1.2 Odbyt
3.2 Konkurenčná stratégia
3.3 Marketingová stratégia
3.3.1 Distribúcia
3.3.2 Cena (orientačná kalkulácia vzhľadom na charakter a rozsah produkcie)
3.3.3 Podpora predaja
4. Finančný plán
4.1 Metodologické, právne, ekonomické a ostatné predpoklady všeobecnej povahy
4.1.1 Výška investícií
4.1.2 Požadovaná výška úveru
4.1.3 Výška a štruktúra úrokov
4.1.4 Charakter úveru, uvažované obdobie
4.2 Podrobné použitie úveru
4.3 Výpočet objemu zdrojov pokrytia úveru
4.4 Splátkový kalendár
5. Analýza rizík a ich zvládnutie (SWOT analýza)
6. Dopad na životné prostredie
7. Prílohy
Súhrn prieskumov trhu (vlastných, resp. spracovaných odbornými organizáciami), fotografie, reklamné materiály, odborné články o výrobkoch, službách, projekty, cenové ponuky certifikáty a iné dokumenty
Zdroje:
- Materiál pre napísanie práce poskytla konateľka firmy Krosienko s.r.o.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.