Popis:
4. Vzťah k rozvoju podniku: Miami Bar, s.r.o. plánuje v horizonte 5 rokov rozvíjať svoje externé i interné prostredie, prepracovať sa na špicu v poskytovaní služieb. Kladieme dôraz aj na rozvoj podnikovej kultúry a budovanie pozitívneho imidžu firmy neustálym monitoringom názorov a pripomienok všetkých „zúčastnených strán“. Chceme byť konkurencieschopnou spoločnosťou, ktorá si nájde stabilné miesto v povedomí domácej verejnosti i zahraničných návštevníkov nášho podniku.
Predmet činnosti: Hlavnou činnosťou Miami Baru je poskytovanie pohostinských služieb.
Poslanie firmy: Poslaním našej firmy je čo najefektívnejšie využívanie všetkých vedomostí, skúseností a zručností nášho pracovného potenciálu. Garantujeme našu maximálnu flexibilitu z pohľadu stále sa meniacich potrieb a požiadaviek našich zákazníkov.
Vízia firmy: Chceme sa stať miestom odpočinku, zábavy a spoločenského vyžitia. Nechceme sa zaoberať len kľúčovými aktívami (financie, štruktúra), ale chceme skôr stavať na ľudskej stránke podnikania, reakciách, znalostiach a schopnostiach. Našou prioritou je patriť medzi firmy s vysokým štandardom, kvalitou, spoľahlivosťou a profesionalitou pri udržiavaní stálych, ale i získavaní nových zákazníkov. Chceme získať podporu zo strany našich zamestnancov i zákazníkov, čo by viedlo ku dlhoročným spokojným a spoľahlivým vzťahom. čo najviac zamedziť fluktuácií našich zamestnancov i zákazníkov, čo vedie ku dlhoročným spokojným a spoľahlivým vzťahom.
Kľúčové slová:
podnik
analýza silných a slabých stránok podniku
strategické ciele podniku