Popis:
Marketingový plán je v modernej firme jednou z najdôležitejších súčastí podnikania, ktorý predstavuje nástroj vymedzujúci plánovanie, realizáciu a kontrolu, ktoré sú nevyhnutné k úspešnému progresívnemu rastu.
Vo firme String, s. r. o. prevláda názor, že aj samotný marketingový plán môže byť konkurenčnou výhodou ak sa skladá z nasledujúcich dimenzií:
- je zostavený odborne
- odráža minulosť, súčasnosť aj budúcnosť nielen podniku ale aj jeho okolia
- vymedzuje reálne premenné a ich relatívne možný vývoj.
Tento marketingový plán je zameraný na obsiahnutie všetkých opatrení a aktivít v spojení s dôsledkami, ktoré firme String, s. r. o. zabezpečia, ako sa dostať k cieľom, ako zistiť a presvedčiť sa, že sa firma prepracúva k cieľu a že sa už dostala k cieľu. Vychádza z podnikateľskej stratégie firmy, ktorou chce dosiahnuť ciele vytýčené v podnikateľskom zámere.
Firma má záujem rozšíriť svoje podnikateľské aktivity v oblasti stolárstva v súčinnosti so zvládnutím obchodných činností v oblasti nákupu a predaja drevnej hmoty a drevárenských výrobkov.
...
Kľúčové slová:
marketing
marketingový plán
firma
predmet činnosti
investícia
investovanie
analýza
SWOT
STEEP
realizácia projektu
štiepkovač
financie
finančný plán
Obsah:
- 1. Úvod 3
Účel marketingového plánu 3
2. Profil firmy 3
Identifikačné údaje 3
3. História firmy 3
Predmet činnosti 4
Minulé a súčasné aktivity firmy 4
Plánované aktivity firmy 6
4. Ciele plánovanej investície 7
5. Dopad realizácie projektu na región Oravy 7
6. Dopad realizácie projektu na životné prostredie 7
7. Marketing 8
Analýza SWOT 8
Stručná Steep analýza 8
8. Finančný plán 9
9. Postupnosť krokov pri realizácii projektu 10
10. Plánovaný prínos z realizácie projektu 10
11. Záver 11
Zdroje: