Podnikateľský plán - Penzión Studnička
«»
Popis:
Tento business plán bol spracovaný za účelom definovania základných marketingových atribútov pre úspešný rozvoj služieb cestovného ruchu. Business plán je dôležitý z pohľadu výraznej zmeny produktu: kúpy penziónu, zvýšenie využitia ubytovacích a stravovacích kapacít, a vybudovanie doplnkových služieb. Cieľom je dosiahnuť a udržať vyťaženosť Penziónu Studnička formulovaním marketingových nástrojov a aktivít tak, aby tento penzión patril medzi zariadenia s vysokým štandardom, kvalitou, spoľahlivosťou a profesionalitou pri udržiavaní stálej klientely a postupným rozširovaním klientely.
Kľúčové slová:
podnikateľský plán
investícia
segmentácia trhu
swot analýza
konkurencia
marketingová stratégia
finančný plán
Obsah:
- I. Úvod
1.1. Historia firmy
2. Ciele firmy
3. Ciele investície
4. Plánované aktivity
II. Analýza situacie
1. Popis produktu
2. Segmentácia trhu
3. Swot analýza podniku
2.4. Popis konkurencie
III. Marketingová stratégia
1. Marketingové ciele
2. Marketingové nástroje
IV. Finančný plán
V. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.