Podnikateľský plán: Predajňa potápačskej výstroje
Popis:
1. Zhrnutie
Firmu Mabo, s. r. o založil Martin Bohony v roku 2007 s cieľom ponúknuť športovej verejnosti kvalitnú (drahšiu), ako aj dostupnejšiu (lacnejšiu) potápačskú výstroj v Poprade a okolí. Zakladateľ firmy je bývalý člen potápačského klubu v regióne a sú mu známe požiadavky tamojších priaznivcov tohto športu. Nakoľko predajňa tohto druhu nie je v danom meste, ani v jeho blízkom okolí, zákazníci sú nútení za tovarom cestovať až do Bratislavy.
Výhodou firmy Mabo, s. r. o. je znalosť danej problematiky, ako aj požiadavky zákazníkov tohto športu. Len v samotnom meste už teraz fungujú tri športové potápačské kluby ako aj profesionálny potápačský oddiel a všetci sú odkázaný na ďaleký trh s týmto tovarom.
Firma vlastní predajné priestory s rozlohou 150 m .
Mabo, s. r. o. žiada o úver na 3 roky pri úrokovej miere 6,5 % p.s. Úver sa bude splácať na konci každého polroka, pričom firma počíta s odkladom prvej splátky.
Úver firma plánuje použiť na spolufinancovanie nákupu prvého tovaru (cca 300 000 Sk) a na opravu a zariadenie predajných priestorov (cca 200 000 Sk). Ručenie tohto úveru firma pokryje budovou, ktorú má v osobnom vlastníctve. Úver plánuje čerpať jednorázovo k 1.1.2008.
Kľúčové slová:
podnikateľský plán
marketing
organizácia
merketingový mix
SWOT analýza
splácanie úveru
Obsah:
- 1. Zhrnutie 3
2. Opis firmy 4
3. Predmet činnosti 5
4. Organizácia 7
5. Marketing 8
5.1. Trh 8
5.2. Zákazníci 8
5.3. Konkurencia 8
5.4. Lokalita 9
6. Marketingový mix 9
6.1. Produkt 9
6.2. Cena 9
6.3. Promotion 9
7. SWOT analýza 10
8. Finančný plán 11
8.1. Predpokladaná súvaha k 1.1.2007 11
8.2. Splácanie úveru 11
8.3. Náklady, výnosy, hospodársky výsledok 12
9. Prílohy 13
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.