Podnikateľský plán - Vent s.r.o.
Popis:
2. Podnikateľská stratégia
2.1 Všeob. charakteristika činnosti a jej zameranie :
Firma sa zaoberá výrobou a predajom vysokotlakých zariadení, resp. ventilov. Firma ako autorizovaný výrobca a predajca vysokotlakých ventilov sa zameriava na široký okruh zákazníkov.
2.2 Ciele podnikania:
- v počiatočnom období:
Na začiatku existencie firmy na trhu sa firma zamerala na okruh veľkoodberateľov a súkromných podnikateľov, ktorým vyšla v ústrety so službou výroby na zákazku a následnou dopravou výrobku priamo k zákazníkovi. Dôležitosť kládla pri tomto rozbiehacom procese na vytvorenie si dobrého mena na domácom trhu. To si zabezpečila kvalitou výrobkov, ich cenou a flexibilitou distribúcie, resp. rozvozom.
- v období rozvoja firmy:
V súčasnom období firma rozširuje svoje zázemie a okruh svojich zákazníkov. Skvalitňuje proces výroby, finančne zabezpečuje svojich zamestnancov a inovuje technológie vo výrobe. Dochádza k nákupu nových strojov, čo uľahčuje prácu zamestnancov a zvyšuje kvalitu a životnosť výrobkov. Pre úspešnosť v podnikaní, firma pomýšľa na ďalšie rozšírenie služieb a druhov výrobkov. Teda má tendenciu pokračovať vo vývoji.
Kľúčové slová:
podnikateľská stratégia
marketingový plán
materiálové vstupy
ekonomická analýza
životné prostredie
Obsah:
- 1. Všeobecné údaje o firme -2-
2. Podnikateľská stratégia -3-
3. Realizácia stratégie firmy -3-
4. Organizácia riadenia a manažérske tímy -5-
5. Marketingový plán -6-
6. Materiálové vstupy a energie -9-
7. Technicko-technologické zabezpečenie projektu -10-
8. Organizačný plán -11-
9. Finančno-ekonomická analýza -13-
10. Dopad projektu na životné prostredie -21-
11. ZÁVER -21-
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.