Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Podnikateľský plán - Výlet Tours, a.s.

«»
Prípona
.rtf
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7502
Posledná úprava
05.03.2018
Zobrazené
1 345 x
Autor:
michaels
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Hlavným poslaním cestovnej kancelárie je uspokojenie potrieb budúcich zákazníkov kvalitnými službami v oblasti cestovného ruchu a tiež každoročné zvýšenie tržieb min. o 25% a tým posilnenie pozície na regionálnom trhu.

Potreba
Cestovných kancelárií je v súčasnosti veľa. Trend vývoja poukazuje na rast záujmu klientov o zahraničné zájazdy a väčšina z nich si želá hlavne kvalitné poskytovanie služieb. Mojou úlohou je ponúknuť klientom také služby, ktoré dokážu uspokojiť všetky ich potreby.

Služby
Služby CK Výlet Tour sú orientované tak, aby si mohli z ponuky vybrať rôzne skupiny zákazníkov. V našej ponuke máme pobytové i poznávacie zájazdy do exotických krajín, určené pre všetky vekové kategórie. Naše služby chceme ponúkať v takej kvalite, aby mal zákazník pocit kvalitne a bezstarostne strávenej dovolenky. To zabezpečíme hlavne dôkladným výberom strediska cestovného ruchu ako aj vhodnými ubytovacími kapacitami, príjemnými a ochotnými sprievodcami a presnými informáciami.

Cena
Cena jednotlivých produktov sa odlišuje podľa destinácií a druhov zájazdov. Ceny
CK Výlet Tour sú v zásade primerané k ponúknutým zájazdom, pričom do úvahy berieme v prvom rade bezpečnosť zákazníkov a kvalitu ponúkaných služieb, a tým aj ich spokojnosť.

Vyčíslenie výnosnosti CK Výlet Tour
Prvá etapa rozvoja je stanovená na dva roky, v ktorej sa CK bude snažiť o usadenie na trhu v oblasti cestovného ruchu. Zákazníkov chceme získavať kvalitnými službami a profesionálnym

Kľúčové slová:

poslanie

cena

služby

ziskovosť

trh

klient

poistné

zájazd



Obsah:
  • Predmet činnosti:
    Konanie menom spoločnosti:
    Poslanie
    Potreba
    Služby
    Cena
    Vyčíslenie výnosnosti CK Výlet Tour
    Podľa výpočtov zabezpečuje podnikateľský zámer obchodno-prevádzkovú výnosnosť.
    Príčiny začatia podnikania:
    Spôsobilosť na podnikanie
    Nová myšlienka na trhu
    Ziskovosť
    Formulovanie poslania
    Formulovanie cieľov
    Ciele vo vzťahu ku klientom
    Ciele vo vzťahu k zamestnancom
    Ciele vo vzťahu k rozvoju podniku
    ZÁKLADNÉ ČINNOSTI K DOSIAHNUTIU CIEĽOV
    Druhy zájazdov
    Analýza údajov k obchodno - prevádzkovej činnosti
    Kalkulácia zahraničných zájazdov
    Riziko neobsadenosti zájazdu
    Ostatné náklady kalkulácie
    Poistné
    Prirážka cestovnej kancelárie
    Zľavy z ceny zájazdu
    Predaj zájazdov - zálohovanie
    Zmeny, storná - storno poplatky
    Realizácia zájazdov s neobsadenou kapacitou
    Špecifikácia zájazdov
    CK Poslanie
    Analýza konkurencie
    Určenie politiky na podporu aktívnej predajnej činnosti
    Popredajný servis
    Cenová politika
    Model motivovania predajcov
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko