Podnikateľsky zámer - cestovná kancelária Voyage
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
48 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3805 |
Posledná úprava
01.06.2017 |
Zobrazené
4 024 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1.1. Cieľ
Cieľom cestovnej kancelárie Voyage je uspokojenie potrieb súvisiacich s cestovaním budúcich zákazníkov kvalitnými službami v oblasti cestovného ruchu a tiež každoročné zvýšenie tržieb min. o 20% a tým posilnenie pozície na regionálnom trhu.
1.2. Kapitál na podnikanie
Pre začatie podnikateľskej činnosti budem potrebovať kapitál, ktorý pokryje moje finančné potreby na podnikateľskú činnosť súvisiacu s cestovaním. Kapitál je tvorení z usporených peňazí a poskytnutí úver z banky vo výške 250 000 korún.
1.3. Ročný objem obratu a nákladov
Ročný objem obratu je rozčlenení na etapy, kde prvá etapa je rozčlenená na prvý a druhý rok podnikania. V prvom roku očakávam tržby z predaja okolo 2 800 520 korún, ktoré zahŕňajú vlastné služby a doplnkový predaj poskytovaný cestovnou kanceláriou.
Ročný objem nákladov v prvom roku podnikania dosahuje hodnotu 2 080 010 korún. V druhom roku sú naše náklady nižšie a tržby vyššie pre kvalitné služby a spokojnosť zákazníkov.
1.6. Finančné zdroje krytia
Zdroje financovania sa skladajú len z vlastných zdrojov, ktoré predstavujú sumu 1 000 000 korún a z cudzích zdrojov (úver, ktorý nám poskytla Stavebná sporiteľňa so splatnosťou do 2 rokov pri 7% ročnej úrokovej sadzbe) predstavujú sumu 250 000 korún.
Cestovná kancelária bude mať na začatie svojej činnosti v hotovosti 85 000 Sk. na preklenutie prvých mesiacov podnikania a získanie prvých klientov.
Kľúčové slová:
podnik
podnikateľsky zámer
konkurencia
služby
oslovenie
zákazník
cestovná kancelária
zabezpečenie služieb
Obsah:
- 1. Charakteristika podnikateľského zámeru
1.1. Cieľ
1.2. Kapitál na podnikanie
1.3. Ročný objem obratu a nákladov
1.6. Finančné zdroje krytia
2. Založenie cestovnej kancelárie Voyage
2.1. Charakteristika trhového reťazca
2.2. Vyčíslenie výnosnosti CK Voyage
3. Predaj a marketing
3.1. Oslovenie zákazníka
3.2. Reklama
4. Začiatok, analýza údajov systému riadenia, organizačnému vývoju a pracovníkom
4.1. Začiatok podnikateľských činností
4.2. Organizačná a právna forma podnikania. Zdôvodnenie výberu formy
4.3. Ciele cestovnej kancelárie Voyage
4.4. Organizačné usporiadanie podniku
4.5. Stav cestovnej kancelárie v jednotlivých rokoch
4.6. Stručná charakteristika vlastníka podniku CK Voyage
4.7. Požiadavky na zamestnancov
4.8. Úlohy zamestnancov
5. Rozoberanie údajov k realizácii CK Voyage
5.1 Lokalizácia CK Voyage
5.2. Opis služby
5.3 Kapitál potrebný k založeniu cestovnej kancelárie Voyage
5.4. Zabezpečovanie služieb
6. Analýza ekonomiky podnikateľskej príležitosti
6.1. Prvky prevádzkového systému
6.2. Ekonomické ukazovatele podniku
6.3 CASH FLOW
6.4 Výpočet bodu zvratu
Zdroje:
- Alastair M. Morison : Marketing pohostinství a cestovného ruchu
- Z. Malaník a kolektív : Podnikateľský zámer malého s stredného podniku
- M. Sedlák.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.