Podnikateľský zámer - kníhkupectvo
«»
Popis:
Podnikateľský plán pre kníhkupectvo.
Firma LIBRO bola zapísaná do obchodného registra v právnej forme spoločnosť s ručením obmedzeným. Predmetom podnikania firmy je predaj literatúry všetkých druhov (odborná literatúra, beletria, učebnice, encyklopédie, slovníky...).
Hlavné ciele a konkurencieschopnosť by sme chceli dosiahnuť poskytovaním vysoko kvalitných produktov za prijateľné ceny, prepracovaným výberom personálu, prispôsobením ponuky potrebám a záujmom zákazníkov, oslovením všetkých vrstiev obyvateľstva a kvalitnou reklamou.
Dôvodom založenia kníhkupectva je okrem pozitívneho vzťahu k literatúre aj nižšia konkurencia v meste a zvyšujúci sa záujem o služby tohto druhu.
Podnikové ciele
Našim cieľom je vytvoriť úspešné konkurencieschopné kníhkupectvo so stabilnou pozíciou na trhu tak, aby získala čo najviac stálych zákazníkov a uspokojovala ich požiadavky.
Vrcholové ciele
• získať postavenie na trhu a udržať si ho
• dlhodobé dosahovanie zisku
Základné ciele
• zvyšovanie obratu a zisku
• image firmy
• získať zákazníkov
...
Kľúčové slová:
podnikateľský zámer
podnikateľský plán
kníhkupectvo
predaj kníh
Obsah:
- 1 Charakteristika podnikateľského zámeru
1.1 Základné informácie
1.2 Podnikové ciele
2 Časový horizont
3 Miesto realizácie projektu a marketingové informácie
4 Špecifikácia elementárnych výrobných faktorov
5 Opotrebovanie
6 Finančná prognóza projektu
7 Kritický objem predaja
8 Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.