Podnikateľský zámer - Wine Cellar
Popis:
V DNEŠNEJ DOBE MOŽNO ROZDELIŤ PRODUCENTOV VÍNA DO DVOCH SKUPÍN. JEDNU SKUPINU TVORIA TÍ, KTORÍ PRODUKUJÚ LACNÉ STOLOVÉ VÍNA, DRUHÁ SKUPINA PROPAGUJE NOVÚ VÍNNU KULTÚRU V OBLASTI DRAHÝCH KABINETNÝCH VÍN. DO TEJTO DRUHEJ KATEGÓRIE SA OD ZAČIATKU SVOJHO VZNIKU MÔŽE ZARADIŤ AJ NAŠU RELATÍVNE MLADÚ RODINNÚ FIRMU WINE CELLAR S.R.O., KTORÁ VZNIKLA V ROKU 2003 A KTOREJ CIEĽOM JE PRODUKCIA AKOSTNÝCH VÍN POCHÁDZAJÚCICH Z KVALITNÝCH NITRIANSKYCH VINOHRADNÍCKYCH OBLASTÍ - KONKRÉTNE ZO ŠINTAVSKÉHO VINOHRADNÍCKEHO RAJÓNU - KTORÉ USPOKOJA AJ NÁROČNÉHO ZÁKAZNÍKA. DOMINANTNÉ POSTAVENIE NA TRHU MAJÚ VÍNA TÝCH VÝROBCOV, KTORÍ VLASTNIA VEĽKÉ VINICE, MAJÚ VEĽKOVÝROBU VÍNA A S ŇOU SPOJENÉ VYSOKÉ PREVÁDZKOVÉ NÁKLADY. PREDÁVAJÚ TAK VÍNA S PRIDANOU FINANČNOU, NO NIE VŽDY AJ KVALITATÍVNOU HODNOTOU. WINE CELLAR S R. O. OBJEMOVO PATRÍ MEDZI MALÉ FIRMY A PRÁVE TÁTO SKUTOČNOSŤ NÁM UMOŽŇUJE MAXIMÁLNE UPRIAMIŤ NAŠU POZORNOSŤ NA KVALITU NAMI PONÚKANÝCH PRODUKTOV. NAŠA ROČNÁ PRODUKCIA PREDSTAVUJE ROČNE PRIBLIŽNE 100 000 FLIAŠ. NEVLASTNÍME VINICE, ALE V ŠINTAVSKOM VINOHRADNÍCKOM REGIÓNE SME SI PRENAJALI VIHOHRADY, KTORÉ SÚ ZNÁME VÝBORNÝMI KLIMATICKÝMI PODMIENKAMI A ĽUĎMI, KTORÍ ROZMUMEJÚ „REČI VÍNA“. PRI VÝROBE VÍNA SA SNAŽÍME SPOJIŤ TRADIČNÉ POSTUPY S NOVOU TECHNOLÓGIOU - DLHŠIE NAKVASENIE RMUTU, NEPOUŽÍVANIE ENZÝMOV A INÝCH CHEMICKÝCH PRÍSAD.
Kľúčové slová:
podnikateľský zámer
podnik
produkt
analýza trhu
zákazník
záväzok
finančná analýza
Obsah:
- POPIS PODNIKU:
PRACOVNÉ SILY
PLATOVÝ PRIEMER A PLÁN VÝVOJA MIEZD
POPIS PRODUKTOV
ANALÝZA TRHU
ANALÝZA KONKURENCIE
DODÁVATELIA A ODBERATELIA:
ANALÝZA ZÁKAZNÍKA
KOMUNIKAČNÁ POLITIKA
ŠTRUKTÚRA ZÁVÄZKOV:
ŠTRUKTÚRA DEVÍZOVÝCH PROSTRIEDKOV
FINANČNÁ ANALÝZA
DOPAD NA ŽIVOTNÉ PROSTREDIE
ZÁVEREČNÉ ZHRNUTIE
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.