Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Projektový zámer - Drevovýroba (marketingový plán)

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
26 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12629
Posledná úprava
31.07.2020
Zobrazené
1 176 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť Bass, s.r.o. sa zameriava na výrobnú činnosť v oblasti presných výliskov z plastov, kde má nemalé skúsenosti. Zakladateľmi spoločnosti boli bývalí dlhoroční riadiaci pracovníci SEZ Dolný Kubín, ktorí na základe dlhodobej praxe v odbore a osobných kontaktov získali počiatočný kapitál na rozbeh firmy.
Vstrekovanie plastov je najčastejší postup výroby tvarovaných plastových dielcov. Jedná sa o priame tvarovanie materiálu, kde tekutá plastická hmota sa vstrekuje pod vysokým tlakom do lisovacej formy. Lisovaním vytvoríme s využitím daného strojného zariadenia výrobok jediným pracovným zdvihom stroja. Vstrekovaním z termoplastických materiálov sú vyrábané výrobky najrôznejších tvarov s vysokou presnosťou, v pomerne krátkej dobe a prakticky bez ďalšieho opracovania.
Spoločnosť disponuje dostatočným výrobným a kvalifikovaným pracovným potenciálom....

Kľúčové slová:

drevo

marketing

drevovýroba

plán

marketingový

spoločnosť

spoločník

obchod

výroba

kvalita

ekonomika

analýza

konkurencia

STEEP

potreby

zákazník

SWOT

investícia



Obsah:
  • 1. Úvod
    1.1.Stanovenie účelu marketingového plánu
    1.2. História spoločnosti
    1.3. Zaangažovanie zainteresovaných
    2. Zhrnutie
    3. Situačná analýza
    ...
    5. Popis stratégie
    7. Spôsob hodnotenia marketingového plánu
    8. Nepredvídateľné okolnosti
    9. Investičný zámer Bass, s.r.o.
    10. Finančné ukazovatele
    11. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko