Projektový zámer - Drevovýroba (marketingový plán)
«»
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
26 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
12629 |
Posledná úprava
31.07.2020 |
Zobrazené
1 176 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Spoločnosť Bass, s.r.o. sa zameriava na výrobnú činnosť v oblasti presných výliskov z plastov, kde má nemalé skúsenosti. Zakladateľmi spoločnosti boli bývalí dlhoroční riadiaci pracovníci SEZ Dolný Kubín, ktorí na základe dlhodobej praxe v odbore a osobných kontaktov získali počiatočný kapitál na rozbeh firmy.
Vstrekovanie plastov je najčastejší postup výroby tvarovaných plastových dielcov. Jedná sa o priame tvarovanie materiálu, kde tekutá plastická hmota sa vstrekuje pod vysokým tlakom do lisovacej formy. Lisovaním vytvoríme s využitím daného strojného zariadenia výrobok jediným pracovným zdvihom stroja. Vstrekovaním z termoplastických materiálov sú vyrábané výrobky najrôznejších tvarov s vysokou presnosťou, v pomerne krátkej dobe a prakticky bez ďalšieho opracovania.
Spoločnosť disponuje dostatočným výrobným a kvalifikovaným pracovným potenciálom....
Kľúčové slová:
drevo
marketing
drevovýroba
plán
marketingový
spoločnosť
spoločník
obchod
výroba
kvalita
ekonomika
analýza
konkurencia
STEEP
potreby
zákazník
SWOT
investícia
Obsah:
- 1. Úvod
1.1.Stanovenie účelu marketingového plánu
1.2. História spoločnosti
1.3. Zaangažovanie zainteresovaných
2. Zhrnutie
3. Situačná analýza
...
5. Popis stratégie
7. Spôsob hodnotenia marketingového plánu
8. Nepredvídateľné okolnosti
9. Investičný zámer Bass, s.r.o.
10. Finančné ukazovatele
11. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.