Slovenská reštaurácia ZBOJNÍK - marketingový plán
«»
Popis:
Pohostinské zariadenie sa bude nachádzať v priestoroch obytného domu v Trenčíne na Mierovom námestí s kapacitou 60 miest pri stole. Priestor bude rozdelený na zónu pre fajčiarov a zónu pre nefajčiarov, pretože chcem dosiahnuť spokojnosť zákazníka aj po tejto stránke. Budem podnikať na základe Živnostenského listu ako fyzická osoba. Zákazníci si budú môcť vybrať zo širokého sortimentu jedál a nápojov. Z názvu zariadenia je zrejmé, že daný sortiment jedál a nápojov bude úzko špecializovaný na slovenskú kuchyňu.
Okruh zákazníkov, resp. trhový segment, na ktorý som sa zameral je stredná a staršia ekonomicky činná generácia z Tuzemska a predovšetkým zo zahraničia. Zrealizovanie môjho podnikateľského zámeru zabezpečím financovaním z úverových i vlastných prostriedkov.
Kľúčové slová:
podnikateľský zámer
analýzy trhu
Zbojník
dopyt
služby
distribúcia
promotion
cena
výrobný proces
personalistika
Obsah:
- 1. Základné údaje podnikateľského zámeru
2. Stručný opis projektu
3. Ciele podnikania
4. Poslanie podniku
5. Predmet činnosti
6. Výber druhu podniku
7. Lokalita
8. Analýza trhu
8.1 Analýza vonkajšieho prostredia
8.1.1 Analýza ekonomického, sociálneho a kultúrneho prostredia
8.1.2 Analýza konkurenčného prostredia
8.1.3 Analýza informácii o dopyte po službách a klientele
8.2 Analýza vnútorného prostredia
8.2.1 Swot analýza „Zbojníka - Slovenskej reštaurácie"
8.3 Analýza potenciálneho trhu
9. Segmentácia trhu
10. Marketingový mix
10.1 Produkt
10.2 Distribúcia
10.3 Promotion
10.4 Cena
11. Výrobný proces
12. Personalistika
12.1 Pracovná náplň pracovníkov
13. Finančné údaje
13.1 Osobné náklady
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.