Synopsis - Kaderníctvo Lilka
«»
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
21505 |
Posledná úprava
24.03.2009 |
Zobrazené
927 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
analýza marketingového programu podniku - kaderníctva
Marketingové prostredie
Kaderníctvo Lilka je obklopené rôznymi faktormi, ktoré Kotler vo svoje literatúre označuje ako mikroprostredie a makroprostredie podniku.
Mikroprostredie
Do interného mikroprostredia kaderníctva Lilka zaraďujeme organizačnú štruktúru samotného kaderníctva. Keďže toto kaderníctvo je zatiaľ malá rozvíjajúca sa firma, majiteľka.................... tvorí celú organizačnú štruktúru firmy. Plní rovnako úlohu riaditeľa firmy ako aj zamestnanca. Výhodou takejto organizačnej štruktúry je, že môže okamžite reagovať na prípadné problémy a sťažnosti zákazníkov, rovnako ako aj na ich želania a potreby.
Ostatné faktory, ktoré ovplyvňujú toto kaderníctvo, označuje Kotler ako externé mikroprostredie podniku tu patria dodávatelia, konkurencia, verejnosť, zákazníci a marketingoví sprostredkovatelia.
Kľúčové slová:
mikroprostredie
makroprostredie
marketingový mix
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.