Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Synopsis - Kaderníctvo Lilka

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21505
Posledná úprava
24.03.2009
Zobrazené
875 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
analýza marketingového programu podniku - kaderníctva

Marketingové prostredie

Kaderníctvo Lilka je obklopené rôznymi faktormi, ktoré Kotler vo svoje literatúre označuje ako mikroprostredie a makroprostredie podniku.
Mikroprostredie
Do interného mikroprostredia kaderníctva Lilka zaraďujeme organizačnú štruktúru samotného kaderníctva. Keďže toto kaderníctvo je zatiaľ malá rozvíjajúca sa firma, majiteľka.................... tvorí celú organizačnú štruktúru firmy. Plní rovnako úlohu riaditeľa firmy ako aj zamestnanca. Výhodou takejto organizačnej štruktúry je, že môže okamžite reagovať na prípadné problémy a sťažnosti zákazníkov, rovnako ako aj na ich želania a potreby.
Ostatné faktory, ktoré ovplyvňujú toto kaderníctvo, označuje Kotler ako externé mikroprostredie podniku tu patria dodávatelia, konkurencia, verejnosť, zákazníci a marketingoví sprostredkovatelia.

Kľúčové slová:

mikroprostredie

makroprostredie

marketingový mix


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko