Veľkoobchod s vínom - Caste, s.r.o.
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
11 x |
Veľkosť
0,8 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5497 |
Posledná úprava
06.10.2017 |
Zobrazené
3 081 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Spoločnosť CASTE vznikla na začiatku roka 2006. Výlučne vlastný kapitál, vinárske tradície rodinných predkov, húževnatá, tvrdá ale zároveň poctivá práca zaradila následne firmu v posledných rokoch medzi popredných veľkopredajcov vína v SR. Hneď spočiatku si predsavzali, že budú predávať iba slovenské odrodové vína špičkovej kvality pre náročných zákazníkov. V prvom roku svojej existencie predali okolo 12 tisíc fliaš vína. Presadiť sa však s novou kvalitou v prostredí ešte zaťaženom konvenčnými zvyklosťami a v silnejúcej konkurencii nebolo jednoduché. Svojho zámeru sa ale nevzdali. Ich víno si postupne získavalo svojich priaznivcov a firma zaujímala čoraz pevnejšie pozície na slovenskom trhu s vínom.
Spoločnosť CASTE objemom predaja vína sa radí medzi stredne veľké vinárske firmy pôsobiace na Slovensku. Predaj vína za takmer desať rokov vzrástol až dvadsaťkrát, čo predstavuje ročne okolo 250 tisíc fliaš, výlučne akostných vín s prívlastkom, akostných odrodových vín a značkových vín, približne z pätnástich preferovaných odrôd viniča.
Kľúčové slová:
veľkoobchod
analýza 4P
swot analýza
komunikačná politika
produkt
špecializácia
lokalizačná politika
Obsah:
- Obsah:
1. História spoločnosti
2. Špecializácia
3. Analýza 4P
3.1 Produkt
3.2 Distribučná politika
3.3 Cenová politika
3.4 Komunikačná politika
4. SWOT
4.1 Silné stránky
4.2 Slabé stránky
4.3 Príležitosti
4.4 Ohrozenia
5. Lokalizačná politika
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.