Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Využitie marketingového mixu

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
1,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8200
Posledná úprava
07.02.2018
Zobrazené
972 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Charakteristika firmy

Kerko a.s je súkromnou spoločnosťou pôsobiacou na trhu od roku 1994, po transformácii z Kerko š.p. na Kerko a.s. V roku 2004, Majoritným akcionárom sa stala spoločnosť LASSELSBERGER, a.s. so sídlom v Plzni, ktorá je súčasťou rakúskeho koncernu LASSELSBERGER. Touto transakciou sa Kerko, a.s. stalo súčasťou jedného z najväčších svetových výrobcov keramických dlaždíc a obkladačiek.

2. Poslanie a ciele spoločnosti

Poslaním spoločnosti Kerko je vyrábať konkurencieschopné keramické obkladové prvky vysokej kvality a požadovaných parametrov za prijateľnú cenu. Zabezpečiť efektívne distribučné cesty a flexibilné dodacie lehoty s cieľom vybudovania stálej siete odberateľov, získania nových zákazníkov a vytvárania pozitívneho a dôveryhodného imidžu firmy.

Firma sa rozhodla pre globálnu filozofiu podnikania, t. z., že bude ponúkať celosvetovo štandardizovaný sortiment výrobkov a zároveň akceptuje celosvetovú konkurenciu. Kerko, a.s. sa chce prezentovať čo najlepšie, chce si vybudovať vedúcu pozíciu na danom teritóriu, a to rozšírením obchodnej siete neustálym vylepšovaním kvality poskytovaných výrobkov, tovarov a služieb.

Kľúčové slová:

marketing

marketingový mix

cieľ spoločnosti

technické vybavenie

sortiment



Obsah:
  • 1. Charakteristika firmy 2
    2. Poslanie a cieľe spoločnosti 2
    3. Dlhodobý cieľ spoločnosti 2
    4. Výrobný sortiment 3
    5. Strategický cieľ spoločnosti 3
    6. Technické vybavenie 4
    7. Referencie firmy 4
    Záver 6
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko