Význam marketingového výskumu v činnosti firmy
«»
Popis:
Opis predmetu činnosti firmy
Spoločnosť Biofood s.r.o vznikla zápisom do obchodného registra so sídlom v Lučenci dňa 1. 5. 2008 ako subjekt s ručením obmedzeným. Firma Biofood s.r.o chce na trhu ponúkať Biopotraviny a Bioprodukty pre rozličné firmy, s ktorými bola uzatvorená zmluva. Očakávame uzavretie ďalších zmlúv a rozšírenie obchodného reťazca po celej Slovenskej republike, ale i v zahraničí. Spoločnosť Biofood s.r.o sa nachádza vo výstavbe plánovaného priemyselného parku.
Definícia marketingového problému
Spotreba Bio potravín zaznamenala výrazný rast najmä v poslednom desaťročí. Tento trend, ktorý k nám prišiel zo západu sa čoraz viac udomácňuje aj na slovenskom trhu. Typickým spotrebiteľom biopotravín sú ľudia s vyšším vzdelaním, kladúci dôraz na kvalitu za poskytované ceny. Ďalšími kritériami pri výbere sú pôvod produktu a spôsob jeho prípravy. Trh s biopotravinami ešte nie je taký silný ako napr. v západnej Európe, kde je najväčším odberateľom Nemecko, no pomaly sa snažíme budovať si silný a produktívny trh aj na Slovensku, čomu napomáha hlavne zahraničná konkurencia.
...
Kľúčové slová:
marketing
výskum
marketingový výskum
analýza
správanie
zákazník
správanie zákazníkov
analýza správania zákazníkov
dotazník
segmentácia
trh
segmentácia trhu
dopyt
dopytovanie
Obsah:
- Charakteristika a základné údaje o spoločnosti
Opis predmetu činnosti firmy
Definícia marketingového problému
Aká forma dopytovania sa je najvhodnejšia
Podľa zdroja informácií výskum členíme na dve skupiny
Marketingový prieskum poskytuje informácie o
Dotazník
Zdroje:
- CIBÁKOVÁ, V., BARTÁKOVÁ, G.: Základy Marketingu, 3. vyd. Bratislava : Iura Edition 2007, 228 s. ISBN 978-80-8078-156-9
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.