Založenie fiktívnej firmy - Mexicana
Popis:
Už v dávnej minulosti sa ľudia zaoberali poskytovaním služieb.Zpočiatku však táto ich činnosť nemala konkrétny právny rámec taký, aký ho poznáme dnes. V podstate prvou formou podnikania na počiatku 19. Storočia bolo podnikanie jednotlivých osôb. Postupne s rozvíjajúcou sa diferenciáciou práce a špecializáciou sa podnikateľská činnosť rozvíjala a hladala nové formy, zdokonalovala sa. Preto sa dnes bežne môžme stretnúť s najrôznejšímí formami organizácie podnikania od tých najjednoduchších až po najzložitejšie. Základnú jednotku - v ktorej je realizovaná výroba, alebo sú poskytované služby - nazývame podnik. Podnik môže mať po právnej stránke rôznu formu, ktorá zodpovedá charakteru výroby alebo služieb a požiadavkám, resp. predstavám podnikateľa. Skôr než však podnikateľ môže zahájiť podnikateľskú činnosť, musí najprv založiť podnik.
Kľúčové slová:
marketing
firma
zákazník
charakteristika produktu
identifikácia
transakcie
výmena hodnot
Obsah:
- Založenie firmy
Charakteristika produktu
Identifikácia zákazníkov
Výmeny hodnot - transakcie a trhu
Zdroje:
- Synek, M. a kol.: Manažérska ekonomika. Praha:Grada Publishing, 2000
- Bartáková, G. - Cibáková, V. - Štarchoň, P.:Základy marketingu. Bratislava, 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.