Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...)
Seminárna práca17 s. / 1. roč. / doc
Etika ako taká, zohrávala, zohráva a aj bude zohrávať významnú úlohu v živote ľudí i celej spoločnosti, nevynímajúc marketing a ani iné odvetvia ekonómie, či hospodárstva.Spolu s vývinom spoločnosti sa vyvíjali aj základné etické princípy v živote človeka. Etika je komplikovaný spoločenský jav zasahujúci do všetkých oblastí ľudského života. Bez etiky, úcty k človeku a rešpektovania jeho základných práv, nemožno očakávať úspech ani v hospodárskom živote.Rozhodujúcim faktorom podnikateľského úspec...
|
|
0,1 |
20x |
|
Medzinárodný marketing aplikovaný na spoločnosť Mcdonald`s
Semestrálna práca55 s. / 3. roč. / doc
Medzinárodný marketing je proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu. Je zameraný na zlepšenie možnosti uplatenia produktov na zahraničných trhoch, čo vedie k uspokojeniu potrieb a želaní zahraničných zákazníkov. Spoločnosť, ktorá chce preniknúť na zahraničné trhy, musí realizovať výskum zahraničného trhu a segmentáciu, výber cieľového trhu, medzinárodný marketingový mix a voliť formu vstupu na zahraničný trh.Jedným z hlavných úspechov spoločnost...
|
|
0,9 |
52x |
|
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
Diplomová práca77 s. / 5. roč. / doc
Cieľom tejto diplomovej práce je, ako to už z názvu vyplýva, zistiť aké sú príčiny negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu, keďže ako negatívny faktor sa javí nedôvera zákazníkov k reklame priameho marketingu. Jedná sa však o reklamu, ktorá je zameraná na predaj produktov a služieb.
Pri vypracovaní diplomovej práce boli použité informácie z odbornej literatúry, z tlače a z elektronických médií. Samotné názory a postoje zákazníkov sme zisťovali metódou skupinového rozhovor...
|
|
2,5 |
20x |
|
Stratégia rozvoja mestskej časti Nad Jazerom - regionálna ekonomika a politika
Seminárna práca39 s. / 3. roč. / pdf
1. Úvod
Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja je základným programovým
dokumentom podpory regionálneho rozvoja na lokálnej úrovni. Nadväzuje na príslušné
strategické dokumenty a programové dokumenty podpory regionálneho rozvoja na
národnej a regionálnej úrovni. Na národnej úrovni ide o Národný strategický referenčný
rámec a na regionálnej úrovni o Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja Košického
samosprávneho kraja. Jeho vypracovaním si mestská časť Košice – Nad Jaze...
|
|
2,0 |
3x |
|
Strategický marketing organizácie zameranej na seniorov - Poistovňa APIA
Seminárna práca28 s. / 2. roč. / doc
Úvod a charakteristika subjektuSubjektom, ktorému som sa vo svojej práci rozhodla venovať, je Austrálska agentúra pre poistenie seniorov - APIA (Australian Pensioners Insurance Agency). Táto špecializovaná poisťovňa je členom skupiny Suncorp, jednej z vedúcich austrálskych organizácií zaoberajúcej sa poistnými a finančnými službami.Keďže na poistnom trhu existuje obrovské množstvo spoločností, aj APIA hľadala spôsoby, ako sa odlíšiť od ostatných subjektov podobného zamerania a rozhodla sa koncen...
|
|
0,3 |
13x |
|
Semestrálny projekt z predmetu Martketingové stratégie - Aqualand BB
Semestrálna práca38 s. / 4. roč. / docx
1 Externá analýza makroprostrediaPre zostavenie úspešnej analýzy v podniku je veľmi dôležitým krokom zabezpečiť externú analýzu makroprostredia. Nadchádzajúca časť sa tak bude zameriavať na odvetvie samotné, presnejšie na jeho životný cyklus - konkrétne sa budeme zaoberať otázkami ako sú: Kde sa odvetvie nachádza? Kam odvetvie smeruje? 1.1 Životný cyklus odvetviaOdvetvie v ktorom sa náš podnik pohybuje môžeme zaradiť do fázy rastu. I keď podniky akú sú zábavné parky, aquaparky a vôbec všetky rel...
|
|
0,9 |
3x |
|
Analýza potrieb a požiadaviek užívateľov vybraných služieb na trhu elektronických komunikácií
Bakalárska práca64 s. / 3. roč. / doc
1 Úvod Analýza potrieb a požiadaviek zákazníkov v dnešnej konzumnej spoločnosti predstavuje jednu z najdôležitejších činností spoločností na celom svete. V súčasnosti platí jedno nepísané pravidlo. Spoločnosti, ktoré ponúkajú produkty a služby, o ktoré nemajú zákazníci záujem, sa dostávajú do existenčných problémov. Práve týmto marketingovým prístupom, zbieraním, analyzovaním a vyhodnocovaním informácií o ich potrebách docielia ekonomický rozmach a spoločenské uznanie. 1.1 Marketingový prístupS ...
|
|
7,9 |
5x |
|
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA
Semestrálna práca29 s. / 5. roč. / doc
1898-1940V roku 1898 na juhu Spojených štátov v Severnej Karolíne vynašiel lekárnik Caleb Bradham liek proti nechutenstvu, ktorý nazval PEPSI. Požiadal o registráciu značky, vydal necelú stovku akcií a začal sirup Pepsi predávať vo veľkom. Prvý plniaci závod na výrobu Pepsi vznikol v roku 1905 a už o dva roky neskôr ochranná značka Pepsi dobyla prvé územie mimo Spojených štátov- Mexiko. Dvadsiate roky boli pre spoločnosť Pepsi- Cola neziskovým obdobím, ktoré bolo sprevádzané dvoma bankrotmi a vy...
|
|
0,2 |
38x |
|
Marketingová organizačná štruktúra podniku (Strategický marketing)
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / doc
Organizačná štruktúra je množina prvkov, resp. štruktúrnych jednotiek organizácie a vzťahov medzi nimi.Prvkom, štruktúrnou jednotkou je ucelená časť organizácie, a to útvar a pracovisko. Útvar má vymedzenú funkciu, právomoci a zodpovednosti a je prepojený vertikálnymi a horizontálnymi väzbami s inými útvarmi.Vzťahy medzi nimi sú informačné väzby, ktoré pomáhajú realizovať nevyhnutné informačné prepojenie na plnenie vykonávacích procesov. Je to informačný proces výsledkov rozhodovania po hierarch...
|
|
3,8 |
13x |
|
Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany
Bakalárska práca60 s. / 3. roč. / doc
Cieľom bakalárskej práce bolo analyzovať jednotlivé marketingové stratégie Kúpeľov Piešťany a navrhnúť možnosti ich zlepšenia. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Obsahuje 3 obrázky, 8 tabuliek a 4 prílohy. Prvá kapitola je venovaná pojmu stratégia, charakteristike marketingovej stratégie, jednotlivým typom marketingových stratégií podnikov služieb, špecifickým znakom služieb a marketingovému mixu služieb. V ďalšej časti je charakterizovaný súčasný stav Kúpeľov Piešťany, čo zahŕňa postavenie kúp...
|
|
1,0 |
69x |
|
Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy
Semestrálna práca31 s. / 3. roč. / doc
Cieľom mojej práce je vykonať komplexnú analýzu vstupu japonského výrobcu na ma-ďarský trh. Pri zohľadnení všetkých aspektov trhu budem analyzovať podmienky vstupu na trh. Podotýkam, že určité časti práce nezodpovedajú úplne realite, keďže som sa k nim nemohol dopracovať. Pri týchto častiach som sa snažil použiť sekundárne zdroje informácií. Pri vstupe na nové trhy, každá spoločnosť uvažuje nad viacerými alternatívami. OLYMPUS je v súčasnosti zastúpená takmer v každom štáte na svete, avšak vo vä...
|
|
0,5 |
10x |
|
Základné pojmy a kategórie podnikových financií (marketing)
Prednášky31 s. / 2. roč. / doc
Finančná stránka podnikateľskej činnosti - pohyb peňažných prúdov, ktoré zabezpečujú:- získavanie finančných zdrojov- použitie získaných finančných zdrojov na nákup potrebných zložiek majetku - investičné projekty- produktívne využívanie majetku podniku- rozdeľovanie finančných výsledkov podnikateľskej činnosti (dividendová politika)Vzťah podnikania a financovania je možno zhrnúť do týchto bodov:- bez kapitálu nie je možné podnikať.- cieľom podnikania je dosiahnutie rentability vloženého kapitál...
|
|
0,3 |
5x |
|
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame)
Semestrálna práca40 s. / 3. roč. / doc
Bolo by zaujímavé vedieť, aké asociácie sa ľuďom spájajú so slovom reklama, na čo v súvislosti s týmto slovom myslia jej tvorcovia, na čo jej zadávatelia a na čo spotrebitelia. Dôležité pre nás všetkých je vedieť, čo a za akých podmienok môžeme od reklamy čakať. Po zmene systému hospodárstva z plánovaného na trhové, po otvorení sa trhu veľkej konkurencii už nestačí len vyrábať efektívne a kvalitne. Je potrebné nájsť si pre svoje výrobky ten správny spôsob propagácie. Rozvinutý marketing sa stal ...
|
|
0,2 |
14x |
|
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch
Seminárna práca25 s. / 1. roč. / doc
Touto prácou chceme uviesť čitateľa do problematiky komunikačného mixu so zameraním na vzťahy s verejnosťou(public relations) v oblasti zdravotníctva a konkrétne v oblasti farmácie. Farmáciu sme si vybrali z toho dôvodu, že Slovensko má 30% podiel výdavkov na lieky z celkových výdavkov na zdravotníctvo, čím nenachádza medzi ostatnými európskymi krajinami konkurenciu. V iných krajinách sa na lieky vynaloží v priemere 8-10% prostriedkov vydaných na zdravotníctvo. Vyššiu vypovedaciu schopnosť má vš...
|
|
0,2 |
192x |
|
Marketing podniku marketingový mix (holistický prístup, 7P), odbytová činnosť podniku, nástroje a stratégie predaja
Semestrálna práca22 s. / 1. roč. / docx
Jedným z rozhodujúcich faktorov úspechu každej spoločnosti je dôsledne zvládnutý marketing. Každá spoločnosť, či už začínajúca, alebo už jestvujúca na trhu, musí zreteľne poznať svoje silné a slabé stránky. Odpoveďou na otázku, kedy si spoločnosť zabezpečí konkurencieschopnosť na trhu a zabezpečí si úspech, je zodpovedný prístup manažmentu k marketingu a jeho činnostiam. Splnenie požiadaviek kupujúceho vyjadruje hlavnú filozofickú a realizačnú výzvu pre marketing, teda aj pre spoločnosť, ktorá p...
|
|
0,1 |
4x |
|
Segmentácia trhu a výber cieľových skupín (aplikovné na konkrétnu firmu)
Semestrálna práca15 s. / 1. roč. / doc
Žijeme v modernej a rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti. Produkty, ktoré boli pred niekoľkými rokmi nereálne, sú v súčasnosti zastarané. Informačné technológie, vývoj produktov, ale aj spôsob myslenia a správania sa. Globalizácia je fenomén, ktorý priniesol isté stieranie kultúr a uniformitu do všetkých oblastí spoločenského života. Nákup rôznych produktov ,pre skvalitnenie aktívneho životného štýlu, nie je výnimkou. Vyjadrenie, že žijeme v uponáhľanej dobe, sa stalo platným cliché.
Téma športov...
|
|
0,1 |
42x |
|
U. S. Steel Košice a. s. na slovenskom, českom a ukrajinskom trhu
Semestrálna práca42 s. / 3. roč. / docx
The United States Steel Corporation so sídlom v Pittsburghu je najväčším výrobcom ocele v USA a spolu so svojimi európskymi závodmi patrí medzi popredných výrobcov ocele na svete. Bola založená 25. februára 1901 a uvedená do prevádzky 1. apríla ako holdingová spoločnosť. Vychádzala z vizionárskych predstáv a skúseností obchodníka a priemyselníka Andrewa Carnegieho, finančníka Johna P. Morgana a právnika Elberta H. Garyho. Spoločnosť bola taká obrovská, že v roku 1901 tvorila 7% hrubého domáceho ...
|
|
0,7 |
11x |
|
Marketingová analýza spoločnosti Apple - Prípadová štúdia z marketingu Apple Inc.
Seminárna práca57 s. / 2. roč. / pdf
1.2 História firmyZakladatelia spoločnosti Steve Jobs a Steve Wozniak sa spoznali v roku 1971, keď mal Jobs 16 a Wozniak 21 rokov. V roku 1975 vznikol ich prvý osobný počítač Apple I.Bol schopný využívať kazetový magnetofón na spúšťanie a ukladanie programov. V spolupráci s tretím partnerom - Ronaldom Waynom sa im podarilo zhotoviť viac ako 200 kusov.Wozniak sa staral o výrobu počítačov, Jobs o finančné prostriedky na ich výrobu. Predtým, ako vznikla oficiálna spoločnosť Apple, Jobs a Wozniak ma...
|
|
1,1 |
14x |
|
Analýza Ústredného inštitútu vzdelávania a psychológie Bratislava
Semestrálna práca35 s. / 2. roč. / doc
Téma mojej seminárnej práce je analýza Ústredného inštitútu vzdelávania a psychológie Bratislava, ktorý zabezpečuje vzdelávanie a overovanie odbornej a psychologickej spôsobilosti na výkon práce v železničnej prevádzke. V nasledujúcich kapitolách som sa snažila prakticky aplikovať získané vedomosti z teórie strategického marketingu a pozrieť sa ako sa tieto premietajú do konkrétnych činností mnou vybranej firmy.Prvé kapitoly sa zaoberajú definovaním hierarchických stratégií a situačnou analýzou ...
|
|
0,5 |
1x |
|
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku
Diplomová práca91 s. / 5. roč. / doc
V diplomovej práci analyzujeme a porovnávame, ako využívajú nástroje marketingovej komunikácie vybraní expresní prepravcovia na Slovensku. Na základe získaných informácií formulujeme závery a odporúčania v oblasti komunikačného mixu pre spoločnosť DHL a ostatné expresné spoločnosti.
Diplomová práca sa člení na päť kapitol. Cieľom prvej je analyzovať trh vybraných expresných prepravcov na Slovensku. Druhá kapitola je teoretická, venujeme sa nástrojom marketingovej komunikácie. V tretej na zákla...
|
|
1,0 |
75x |
|
Analýza nástrojov podpory rozvoja malého a stredného podnikania v SR
Diplomová práca66 s. / 4. roč. / doc
Malé a stredné podniky majú v súčasných vyspelých ekonomikách veľký význam. Pôsobia ako antimonopolný prvok, sú producentom nových tovarov a služieb, nositeľmi inovácií, umožňujú využiť schopnosti a iniciatívu jednotlivca. Malé a stredné podniky sú považované za chrbtovú kosť národných ekonomík. Podieľajú sa na tvorbe pracovných miest ako aj na tvorbe hrubého domáceho produktu.
Pre existenciu malých a stredných podnikov ako aj pre udržanie konkurencieschopnosti so zahraničnými podnikmi je potr...
|
|
1,0 |
25x |
|
Analýza konkurencie firmy a jej vplyv na úspešnosť podniku
Ročníková práca39 s. / 4. roč. / rar
Cieľom tohto projektu je analýza konkurencie podniku a jej vplyv na úspešnosť firmy. Budem sa snažiť nájsť a analyzovať prípadnú konkurenciu zatiaľ neexistujúcej firmy Chill Out. Táto firma je orientovaná predovšetkým na masáže a exotické nápoje ako sú čaje a kávy. Budúcim zákazníkom sa budeme snažiť priblížiť kultúru rôznych exotických krajín. Skúsim odhadnúť úspešnosť firmy na našom trhu, prípadne navrhnúť stratégiu, ktorá by pomohla osloviť čo najviac zákazníkov a tým sa udržať na trhu aj nap...
|
|
1,1 |
22x |
|
Potravinársky priemysel - história, ekonomický vývoj, štruktúra odvetvia...
Seminárna práca19 s. / 4. roč. / pdf
Bývalé Československo bolo považované za potravinovo sebestačnú krajinu, pričom dnešné Slovensko bolo centrom poľnohospodárskej a potravinárskej výroby v krajine. Moderný potravinársky sektor si vďaka postupnej automatizácii a inováciám udržal silné postavenie v slovenskej ekonomike.Potravinársky priemysel predstavuje v priemyselnom portfóliu a ekonomike Slovenska veľmi dôležité odvetvie, ktoré priamo nadväzuje na poľnohospodársku prvovýrobu, generuje okrem základnej potravinárskej výroby aj slu...
|
|
0,5 |
4x |
|
Analýza pôsobenia vybraného podniku v medzinárodnom prostredí a poziciovania jeho produktov na trhu
Semestrálna práca33 s. / 3. roč. / zip
Vodafone je druhý najväčší prevádzkovateľ mobilných služieb na svete. Vodafone prevádzkuje svoje mobilné služby vo viac než 28 krajinách sveta. Služby operátora Vodafone na svete využíva viac než 186 mil. užívateľov. Hodnota firmy je viac ako 100 miliárd dolárov. Z vyššie uvedeného vyplýva, že sa jedná o naozaj obrovskú spoločnosť s veľkým kapitálom, ktorá má stále možnosť a rovnako ako konkurenčné spoločnosti stále pracuje na rozvoji a skvalitneniu ponúkaných služieb.Firma Vodafone pôsobí vo vi...
|
|
4,7 |
16x |
|
Metódy skúmania nákupného správania vo vybranej obchodnej jednotke
Diplomová práca43 s. / 5. roč. / doc
1. KAPITOLATEORETICKÉ VÝCHODISKÁ1. 1 Správanie spotrebiteľa a jeho významNa úvod tejto kapitoly považujeme za potrebné ujasniť si pojmy „spotrebiteľ“ a „zákazník“, resp. ktorý z nich budeme v tejto práci uprednostňovať. Termín „zákazník“ sa používa v súčasných moderných koncepciách marketingu, a to hlavne podobách ako orientácia na zákazníka, spokojnosť zákazníka apod. Avšak v publikáciách o nákupnom správaní je zaužívané spojenie „správanie spotrebiteľa“ či „spotrebiteľské správanie“. Jan Koude...
|
|
0,3 |
10x |
|
Segmentácia klientov v banke - Bank client segmentation
Bakalárska práca44 s. / 3. roč. / doc
V prvej kapitole - teoretickej, je citovaný zákon 483/2001 Z.z. o bankách, ďalej pojem klientsky orientovanej banky, definícia klienta banky, samotná definícia segmentácie klientov (podstata, etapy a kritériá), segmentáciu bankovej klientely, podnikateľských subjektov a individuálnej klientely.V druhej kapitole - praktickej, je stručný profil Slovenskej sporiteľne, a.s. (ďalej len SLSP, a.s.), segmentácia klientov v SLSP, a.s., stručný popis jednotlivých subsegmentov. Porovnanie dvoch konkrétnyc...
|
|
0,7 |
2x |
|
Hodnotenie a výber dodávateľov v podniku Doprastav, a.s., Zvolen
Diplomová práca68 s. / 5. roč. / doc
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú pomocou tvorby a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú
.
Marketing je potrebné chápať ako systém podnikateľských činností, ako komplex vzájomne prepojených prvkov obchodnej činnosti, ako filozofiu podnikania, proces bilancovania ponuky a dopytu, ako komplexnú ekonomickú činnosť v oblasti obehu vychádzajúc z potrieb zákazníkov.
V podmienkach spoločnosti Doprastav a.s. je marketing súhrn činností ...
|
|
1,2 |
13x |
|
Distribúcia a distribučná politika - seminárna práca
Seminárna práca14 s. / 3. roč. / doc
Seminárna práca na tému Distribúcia a distribučná politika, má teoretickú aj praktickú časť s uvedením praktických príkladov. Prílohou seminárnej práce je didaktický test na tému seminárnej práce.Marketing sa v poslednom období aj u nás stal kľúčovým faktorom podnikateľského úspechu . V minulosti sa marketing chápal ako uskutočňovanie predaja. Dnes podľa všeobecne známeho názoru špecialistov pod pojmom marketing rozumieme efektívnu organizáciu všetkých výrobných a odbytových činností, analýzu tr...
|
|
0,2 |
17x |
|
Marketingový plán stavebnej spoločnosti Doprastav, a.s.
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Doprastav, a.s., je moderná stavebná spoločnosť, ktorá už viac ako pol storočia vytvára stavebné diela vysokých architektonických a úžitkových hodnôt . Počas svojho vývinu sa vyprofilovala na najväčšiu, najsilnejšiu a najstabilnejšiu stavebnú spoločnosť na Slovensku, ktorá patrí k špičkám vo svojom odbore. Doprastav, a.s., je od roku 2001 súčasťou nadnárodnej skupiny DDM Group, ktorá patrí k najväčším stavebným zoskupeniam na území Českej a Slovenskej republiky. Okrem Doprastavu, a.s. a jeho dcé...
|
|
0,2 |
23x |
|
Analýza predaja nástrojmi priameho marketingu
Diplomová práca102 s. / 5. roč. / doc
Zámerom tejto diplomovej práce je poukázať na spôsob ako sa prakticky zabezpečuje predaj nástrojmi priameho a zistiť, ako sa dá tento predaj ďalej zefektívniť. Cieľmi diplomovej práce je identifikácia problémov, ktoré pri využívaní nástrojov priameho marketingu vznikajú. Ďalším cieľom je analyzovanie problémov a zistenie príčin, ktoré tieto problémy spôsobujú. Cieľom je aj navrhnutie praktických riešení, ktoré by pomohli zlepšiť používaný systém predaja ako i predaj samotný. Na základe teoretick...
|
|
2,6 |
148x |
|
Typy rastových stratégií - strategický marketing
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / docx
Strategický riadiaci proces je súborom činností a rozhodnutí, ktoré vedú k formulovaniu plánu podniku a jeho realizácii. Je podstatnou súčasťou aktivít každého moderného podniku (či už je malý alebo veľký), ktorý pôsobí v trhových podmienkach. Jeho úlohou je dlhodobé usmerňovanie činností podniku tak, aby bolo naplnené jeho poslanie a zaistené ciele. Zahŕňa kľúčové rozhodnutia a kľúčové kroky, realizované vrcholovým vedením podniku i vedením jednotlivých podnikových útvarov s jednotnou úlohou: v...
|
|
0,1 |
16x |
|
Marketing - Analýza vstupu na zahraničný trh
Semestrálna práca35 s. / 5. roč. / doc
Predmet činnosti Spoločnosť K&C s.r.o. je obchodnou firmou, ktorá sa zaoberá vývojom a distribúciou komplexného informačného systému. Zahŕňajúceho všetky informačno-komunikačné potreby firmy. Zameriavame sa na produkciu softvéru pre podnikateľov, mikropodniky a malé a stredné podniky.V rámci balíčka softvéru, ktorý od nás dostane zákazník sú zahrnuté aj inštalácia a školiaci kurz k danému produktu. Samozrejme ponúkame záručný a pozáručný servis.VíziaPre ďalšie pôsobenie firmy, by sme chceli,...
|
|
2,0 |
6x |
|
Založenie fiktívnej firmy GREAT Mobile a.s.
Semestrálna práca25 s. / 2. roč. / pdf
Naša firma bola založená 11.06.2011 na základe spoločenskej zmluvy spísanej spoločníkmi o založení spoločnosti s názvom GREAT Mobile a. s. v zmysle zákona číslo 513/1991 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.Firma GREAT Mobile a. s. v tomto roku oslávila svoje piate narodeniny na trhu.Keď sme zakladali našu spoločnosť mali sme jasnú predstavu o tom, s akým produktom sa presadíme na trhu a čo bude našou hlavnou činnosťou. Zamerali sme sa na produkt, o ktorom sme sa vedeli, že aj pri v...
|
|
0,6 |
6x |
|
Marketingový informačný systém - prezentácia
Prezentácia32 s. / 1. roč. / pptx
Táto prezentácia na tému Marketingový informačný systém obsahuje okrem teórie, grafov, obrázkov, prieskumov atď. aj prípadovú štúdiu týkajúcej sa tejto témy.Marketingový informačný systém:„Marketingový informačný systém zahŕňa ľudí, zariadenia a postupy zaisťujúce zhromažďovanie, triedenie, analyzovanie, vyhodnocovanie a včasnú distribúciu potrebných a presných informácií pre pracovníkov, ktorí vykonávajú marketingové rozhodnutia“ (Kotler - Keller, 2007, s. 111).Efektívnosť marketingu úzko súvis...
|
|
0,2 |
11x |
|
Produkt, produktové stratégie, produktový mix, produktový rad firmy Príklady úspešného Guerilla marketingu
Seminárna práca20 s. / 3. roč. / docx
Autor si vybral danú tému produkt, produktový mix, produktové stratégie a produktový rad firmy pretože sa to týka každého z nás a stretávame sa ním každodenne. Je dôležitou súčasťou nášho života ho potrebujeme na uspokojovanie našich potrieb. Produkty ponúkané na trhu zahrňujú materiálne veci, osoby, miesta a myšlienky.Našu prácu sme rozdelili do rôznych kapitol a podkapitol.V našej teoretickej časti Vám priblížime ako vzniká rozhodnutie o balení a značení, rozhodovanie o výrobkovom mixe, o výro...
|
|
0,2 |
17x |
|
Slovnaft - analýza marketingovej stratégie
Bakalárska práca73 s. / 3. roč. / pdf
Az elmúlt évtizedek során a világ gazdaságában rengeteg változás zajlott le. Az
egyes régiók különféle módon, más-más körülmények között fejlıdtek a földrajzi-,
kulturális- és demográfiai jellemzık függvényében. A piacok globalizálódása soha nem
látott méreteket öltött, a multinacionális vállalatok pedig minden eddiginél nagyobb
hatalomra tettek szert. A változások természetesen az energiaszektort sem kerülték el, a világ növekvı
energiaigényének kielégítésére, és a versenyképesség megırzés...
|
|
0,7 |
3x |
|
Vývojové fázy marketingu - semestrálna práca
Semestrálna práca14 s. / 2. roč. / docx
Semestrálna práca vypracovaná podľa požiadavkiek cvičiacej predmetu Marketing - Ing. Zvaríková na temu Vývojové fázy marketingu. Téma bola ako zadanie pre dve osoby. Táto semestrálna práca bola ohodnotená na plný počet bodov. Obsah dokumentu má úpravy ako bakalárska práca (čiastočné odchylky sú možné) podľa požiadavky cvičiacej. Úvod:Ekonomické subjekty hľadajú cesty k naplneniu svojich podnikateľských cieľov, ktoré môžeme všeobecne zahrnúť pod základný strategický cieľ trvalej prosperity. Každý...
|
|
0,1 |
5x |
|
Marketing - služba vo verejnom záujme - základná škola
Ročníková práca13 s. / 2. roč. / docx
V zriaďovacej pôsobnosti mesta Topoľčany sa nachádza 5 základných škôl. V školskom roku 2009 – 2010 ich navštevovalo spolu 2289 žiakov. Z tohto počtu bolo na prvom stupni teda v ročníkoch 1 až 4 evidovaných 926 žiakov a na druhom stupni teda v ročníkoch 5 až 9 bolo evidovaných 1363 žiakov. Žiaci na týchto školách dosiahli tieto výsledky:
• 1085 žiakov prospelo s vyznamenaním
• 438 žiakov prospelo veľmi dobre
• 669 žiakov prospelo
• 53 žiakov neprospelo
• 44 žiakov nebolo klasifikovaných
...
|
|
0,1 |
13x |
|
Marketing - poznámky - príprava na TEST 1. ročník, Bc.
Poznámky33 s. / 1. roč. / docx
1. Spoločensko-ekonomická podstata marketingu, terminologické a pojmové vymedzenie marketinguMarketing - sa považuje za osobitne účinný prístup k hľadaniu optimálnych efektov, a tým aj dosahovaniu cieľov organizácií na fungujúcom trhu. Tieto ciele môžu mať rôznu podobu od maximalizácie zisku až po rozšírenie určitých ideí (škodlivosti fajčenia, drog), napríklad v prípade sociálneho marketingu.Marketing je proces riadenia, ktorého výsledkom je poznanie, predvídanie, ovplyvňovanie a v konečnej fáz...
|
|
6,3 |
0x |
|
Slovenské Aerolínie - Marketingový plán
Diplomová práca71 s. / 5. roč. / doc
Cestovný ruch, označovaný za fenomén 20. storočia, je po naftovom a automobilovom priemysle najrýchlejšie sa rozvíjajúcim odvetvím ekonomiky. Podľa údajov Svetovej organizácie cestovného ruchu (WTO) dosahuje vyše 1900 mld USD obratu, z čoho hodnota pridaná spracovaním sa odhaduje na 950 mld USD. Tým sa podieľa 6% na svetovom hrubom domácom produkte. V cestovnom ruchu je priamo zamestnaných 6% pracovných síl a spolu s nepriamou zamestnanosťou vytvára až 12% pracovných príležitostí vo svete.Od oka...
|
|
0,8 |
6x |
|