Trh práce a politika zamestnanosti v Litve
Projekt56 s. / 2. roč. / doc
Na úvod práce sa zameriavame na všeobecnú charakteristiku Litvy. Prejdeme si dejiny a dopravné možnosti. V druhej kapitole sa presunieme k rozobratiu témy trhu práce a jeho jednotlivými náležitosťami v praxi. Budeme pokračovať kapitolou nezamestnanosť, v ktorej môžeme poukázať na aktuálnu situáciu na trhu práce. V štvrtej kapitole sa oboznámime s inštitucionálnym zabezpečením.
Mobilitou zhodnotíme pobytové a vstupné možnosti v tejto krajine. V ďalšej časti, ktorou je flexibilita na trhu práce ...
|
|
1,7 |
9x |
|
Marketingové prostredie - seminárna práca
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / docx
ÚVOD Pre svoju seminárnu prácu som si zvolila tému marketingové prostredie. Tuto tému som zvolila predovšetkým preto, že je zaujímavá a veľmi obsiahla. V prvej časti seminárnej práce popíšem podstatu marketingového prostredia. V druhej časti popíšem delenie marketingového prostredia, analýzy, cielený marketing, segmentáciu trhu. V závere práce popíšem čo bolo mojím cieľom. 1 MARKETINGOVÉ PROSTREDIE Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Kto si chce na trhu udržať pozíciu, musí starostli...
|
|
0,1 |
24x |
|
Krízová komunikácia a PR
Seminárna práca13 s. / 5. roč. / docx
1. Komunikácia
Komunikácia je prostriedkom riadenia, spojenia ľudí v organizácií pre dosiahnutie spoločných cieľov a zámerov. Komunikácia predstavuje nepretržitý proces dorozumievania ľudí pomocou výmeny informácií, správ, údajov, myšlienok, názorov, postojov, pocitov, predstáv. Je to prenos vzájomného dorozumievania pomocou určitých symbolov. Komunikačným kanálom, t.j. médiom pre prenos správy, môže byť napr. odovzdanie správy osobne, pomocou telefónu, prostredníctvom počítačovej siete (elektr...
|
|
0,1 |
20x |
|
Firemná identita (Corporate identity) ako východisko public relation
Seminárna práca5 s. / 1. roč. / docx
Public Relation - definícia pojmu Public relations (zjednodušene PR alebo vzťahy s verejnosťou) sú v súčasnej dobe jedným zo základných tém preberaných v spoločnosti. Vývoj západnej a stredoeurópskej spoločnosti so sebou prináša nespočetné množstvo zmien, pri ktorých široká verejnosť hrá jednu z kľúčových rolí, keďže stále záleží na tom, ako spoločnosť príjme aktuálne myšlienky, trhové výrobky a spoločenské trendy. Civilizácia sa neustále vyvíja a viac záleží, aký je postoj verejnosti a jej mien...
|
|
0,1 |
2x |
|
Internet a jeho využitie na zefektívnenie práce manažéra
Diplomová práca104 s. / 5. roč. / doc
Diplomová práca Internet a jeho využitie na zefektívnenie práce manažéra sa zameriava predovšetkým na charakteristiky pojmov ako internet, informačné technológie, marketing a elektronické obchodovanie, pričom sa v nej rozoberajú súčasné trendy v informačných technológiách, ale aj trendy budúce, ktoré budú diktovať tempo v ďalších rokoch. Práca je rozdelené na 5 kapitol, pričom v teoretickej časti sa venujeme internetu, jeho historickému prechodu až po súčasnosť, ale taktiež štruktúre a jeho zákl...
|
|
2,3 |
10x |
|
Kompletné vypracované otázky na predmet Komunikácia s verejnosťou
Poznámky18 s. / 2. roč. / doc
Kompletné vypracované otázky resp. poznámky z druhého ročníka VŠEMVS na predmet Komunikácia s verejnosťou.1. Charakteristika komunikácie s verejnosťou (PR – Public Relation) (podoby aktívnej komunikačnej politiky, vývoj trendy, taktika a stratégia PR)
Základnou úlohou PR (public relations) je vytvárať kladný obraz (vzťah) voči verejnosti.
DEFINÍCIA KOMUNIKÁCIE:
komunikácia je pojem, ktorý má veľmi široké použitie, môžeme ho nazvať aj dorozumievaním. Môže byť použité ako označenie pre dopra...
|
|
0,1 |
65x |
|
Príklady Public Relations (PR)
Výpočet47 s. / 2. roč. / docx
Príklad 0.1: budúca hodnota jednotlivej čiastkyZadanie a úloha:Dnes vložíme v sporiteľni 6 200 Sk na 9 % úrok. Koľko budeme mať za 6 rokov?Metodický postup:Časová hodnota peňazí vyjadruje skutočnosť, že peniaze je vždy možné investovať a behom času prinesú určitý výnos. Uloženie peňazí v sporiteľni je príkladom jednej veľmi jednoduchej investície. Dnes uložená (t.j. investovaná) čiastka sa bude behom šiestich rokov zvyšovať o úrok, a jej budúca hodnota po dobu šiestich rokov bude vyššia, ako je ...
|
|
1,8 |
5x |
|
Public relations - referát
Referát9 s. / 1. roč. / doc
Vzťahy s verejnosťou možno vysvetliť ako presvedčovanie zamerané na zmenu postojov a správania verejnosti. Už vládcovia v Mezopotámii, Asýrii, Perzii a Egypte využívali presviedčanie ľudu vo svoj prospech. V bližšej histórii nastal prevrat v roku 1809, keď britské ministerstvo financií prijalo tlačového hovorcu v zahraničnej politike. V roku 1912 vytvoril minister financií Lloyd George skupinu, ktorá na území celej krajiny vysvetľovala robotníkom systém nového poistenia. Za faktický deň vzniku P...
|
|
0,1 |
29x |
|
Medzinodná komunikácia
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
Toto slovo pochádza z latinského slovíčka communis a nesie v sebe viacero významov. Medzi tie najhlavnejšie patria výrazy ako spoločný, vzájomný alebo zdieľaný. Komunikácia teda znamená prenos informácie od odosielateľa príjemcovi použitím verbálnych alebo neverbálnych symbolov. Podmienkou tohto prenosu je samozrejme porozumenie odovzdanej informácie. Táto definícia je základom modelu komunikačného prenosu. Pre nás by mal tento pojem znamenať základ akýchkoľvek vzťahov medzi ľuďmi a skupinami, n...
|
|
0,1 |
3x |
|
Public relations v súčasnom manažmente
Referát9 s. / 1. roč. / doc
Neprebádané územia sa na starodávnych mapách označovali nápisom “Hic sunt leones” - Tu sú levy. Pre nás sú “levy” aj na pomedzí kdesi medzi reklamou a marketingom. Vo vyspelých demokratických spoločnostiach na tomto území už dlhé desaťročia pôsobia public relations. (ŽÁRY, 1995 , s. 8)Čo rozumieť pod týmto pojmom? Public relations sú ako priateľstvo. Spoznávame ich zväčša až v núdzi, keď zisťujeme, akú veľkú hodnotu majú veci každodenné, a keď pripúšťame, že sme sa mohli mýliť a kráčať nesprávny...
|
|
0,1 |
15x |
|
Reklamná kampaň (seminárna práca z marketingu)
Seminárna práca5 s. / 2. roč. / doc
Seminárna práca sa zaoberá reklamnou kampaňou spoločnosti Tech-Komp. Popisuje spôsob reklamy spoločnosti a podporu predaja svojich produktov.Poslanie firmyV súčasnosti sa svet počítačov a výpočtovej techniky, objavovaním nových a lepších technológii, začína dosť rozrastať. Preto začína narastať záujem o výpočtovú techniku a to predovšetkým u mladých ľudí. Takisto aj vo firmách, či už v novovzniknutej, alebo zabehnutej firme je počítač nevyhnutnosťou. Keďže informácie a dáta sú už veľmi rozsiahle...
|
|
0,1 |
37x |
|
Vypracované testové otázky z Personálneho manažmentu - praktikum (Stachová)
Testy8 s. / 2. roč. / docx
I. Personálny manažment, jeho úlohy, funkcie a subjekty1. Spoločenský cieľ personálneho manažmentu hovorí o:a) rešpektovaní požiadaviek a vplyvov spoločnosti, v ktorej organizácia pôsobí,b) ústretovom správaní sa ľudí v organizácii,c) hierarchii, t.j. zložení členov personálneho útvaru,d) právach a povinnostiach zamestnancov personálneho útvaru voči ostatným zamestnancom,e) žiadna z odpovedí nie je správna.2. Plnením koľkých základných úloh dosahuje personálny manažment svoj hlavný cieľ?a) dvoch...
|
|
0,1 |
66x |
|
Public Relations a ich miesto pri budovaní imidžu spoločnosti
Projekt9 s. / 5. roč. / doc
Problematike Public Relations sa venujem od roku 2004. Ako PR špecialista v úverovej spoločnosti Cetelem Slovensko a.s. zodpovedám za prípravu stratégie Public Relations spoločnosti, jej realizáciu a vyhodnotenie úspešnosti dosiahnutia stanovených cieľov.
Spoločnosť Cetelem, člen skupiny BNP Paribas, je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na štyroch kontinentoch, v 25 - tich krajinách sveta. Jedným z hlavných cieľov spoločnosti, zvolených na medzinárodnej úrovni, je vytvorenie pozitívneho fire...
|
|
0,1 |
17x |
|
Firma Penta Investments (O firme, Holdingová štruktúra, Stratégia firmy...)
Prezentácia20 s. / 2. roč. / ppsx
O firmePenta - česko-slovenská private equity skupina zal. v roku 1994Akvizícia stredne veľkých a veľkých firiemReštrukturalizačné projekty, r. 2005 pôsobnosť v real estateSpravuje 5 akcionárov-partneriZamestnáva viac ako 25000 ľudí - portfóliové spoločnosti/200 pracovníkovMá 4 pobočky v Bratislave, Prahe, Moskve a Cypruse Vlastné imanie 590 mil. EURAktíva v hodnote 1,7 mld. EUROblasti: zdravotníctvo, hutníctvo, strojárstvo, zábavný priemysel, energetika, doprava, telekomunikácie, retail, privát...
|
|
1,0 |
10x |
|
Psychológia v obchode
Vypracované otázky18 s. / 1. roč. / doc
1. FAREBNÁ ÚPRAVA PRACOVISKA-okrem používania farieb v pracovnom prostredí na uľahčenie a urýchlenie orientácie v priestore,farby v spojení s osvetlením výrazne ovplyvňujú psychickú pripravenosť zamestnanca na pracovnú činnosť,jeho náladu a citové tenzie,ako aj motiváciu k práci-podľa kvality pocitov,kt. jednotlivé farby vyvolávajú,sa rozdeľujú na: a) farby teplé (červená,žltá,oranžová)-okrem vyvolávania pocitu tepla zvyšujú aj činnosť vegetatívneho nervového systému,krvný tlak,dynamizujú psychi...
|
|
0,2 |
28x |
|
Vzťahy s verejnosťou
Prednášky22 s. / 4. roč. / docx
1. Úvod do problematiky. Definovanie základných pojmovPublic relations PR» sústavné a premyslené pôsobenie (organizácie) na rozličné skupiny verejnosti s cieľom vytvárať priaznivý obraz a dobré vzťahy. PR majú - tri hlavné funkcie: 1. informovať ľudí, 2. presviedčať ich,3. zlepšovať ich vzájomné vzťahy. Verejnosť (publikum)» sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadiska pre fungovanie príslušnej organizácie/inštitúcie/firmy a pod. Druhy verejnosti: 1. parlamentné kruhy (posla...
|
|
0,1 |
9x |
|
Politológia základy
Študijný materiál12 s. / 1. roč. / odt
• Ako veda o politike skúma len trvalé, opakujúce sa tendencie v politickom živote spoločnosti, princípy rozvoja politiky a demokracie.• pôvodne bola politológia súčasťou filozofie• definuje politiku ako odbornú činnosť človeka, ktorá vedie k efektívnym spôsobom riadenia spoločnosti a demokratizmus ako účasť jednotlivcov na tvorbe a kontrole politiky.• Politológia ako veda vznikla v Spojených štátoch amerických na začiatku 20. storočia. Za vedu je oficiálne považovaná od roku 1949. Celosvetový r...
|
|
0,1 |
0x |
|
Ako kontrolovať rozhovor
Seminárna práca15 s. / 2. roč. / doc
Človek je jedinec, ktorý sa neustále zdokonaľuje, prijíma nové výzvy, nové informácie a vytvára si spoločenstvá, v ktorých dennodenne komunikuje a v ktorých žije. Rozhovorom, nadväzovaním kontaktov a udržiavaným si dobrých spoločenských vzťahov sa pohybuje po pomyslenom rebríku ľudskej komunikácie. Správne regulovanie, kontrola a nadhľad svojho individuálneho prejavu, zaručuje prehlbovanie a upevňovanie si schopností medziľudských vzťahov. Snaha ľudí o neustále podmaňovanie si prírody, prináša ...
|
|
0,1 |
36x |
|
Pracovné prostredie zamestnancov
Referát7 s. / 5. roč. / doc
Jednotnosť pracovného prostredia vyšla z módyPáči sa vám v práci? Tešíte sa do nej? S úľavou si sadáte k počítaču? Že čo sú to za hlúpe otázky? Ak sa však človek cíti v práci príjemne, má to veľký vplyv aj na jeho pracovný výkon. Podstatnú časť života strávime v práci. Osem a pol hodiny, ale aj viac denne presedíme na tom istom mieste, tak by sme sa oň aj mali viac zaujímať.Psychológovia už dávno poukazujú na fakt, že z pracovísk sa vytratila radosť. Pozitívna atmosféra v práci je však veľmi dôl...
|
|
0,1 |
5x |
|
Projektový zámer - Vytvorenie pracovného portálu študentov s presným filtrovaním na konkrétne oblasti využitia
Seminárna práca9 s. / 4. roč. / pdf
Vypracovanie Všeobecných obchodných podmienok (VOP) upravujúcich práva a povinnosti (i) určeného prevádzkovateľa webového rozhrania a (ii) tretích osôb (registrovaných užívateľov) pri používaní platformy (4idea.space). Najmä ide definíciu nasledovného:- vymedzenie subjektu povereného prevádzkovaním internetového portálu;- vymedzenie práv a povinností registrovaného užívateľa;- vymedzenie právneho vzťahu medzi prevádzkovateľom a registrovaným užívateľom.Vypracovanie podmienok tzv. cookies podľa p...
|
|
0,3 |
0x |
|
Psychológia v obchode - prednášky
Prednášky5 s. / 1. roč. / doc
Metódy psychológie- Všeobecné - pre všetky psychológie- Špecifické - len pre psych. v obchodeModerná psychológia používa v podnikateľskej praxi členenie metód podľa obsahového zamerania na:- Metódy vedeckej práce - logická metóda, histor. Metóda- Metódy výskumné - Všeobecné Špeciálne ModifikovanéVšeobecné - sú spoločné všetkým psych. Disciplínam. Zaraďujeme sem: pozorovanie, experiment a exploračné metódyŠpeciálne - ich predmetom je človek v systéme interakčných vzťahov. Patria sem metódy psycho...
|
|
0,1 |
4x |
|
Motivácia zákazníkov
Seminárna práca7 s. / 1. roč. / doc
Každý skúsený obchodný zástupca má nejaký princíp, ktorý využíva pre zvýšenie účinnosti svojej ponuky. Snaží sa odhadnúť svojho zákazníka a jeho motiváciu na kúpu. Môže postupovať na základe intuície alebo aplikuje niektorú z motivačných teórií. Čo je to vlastne motív?
Motív je vnútorné napätie, ktoré je príčinou jednania zákazníka. Ak nevznikne nejaký dôvod alebo nerovnováha, neexistuje motív. Veľmi často ešte sám zákazník svoju potrebu nerozpoznal a obchodný zástupca musí byť schopný previesť...
|
|
0,1 |
18x |
|
Komunikácie s verejnosťou - poznámky
Poznámky8 s. / 2. roč. / docx
Kompletné poznámky z komunikácie s verejnosťou, spracované do Wordu z PDF.
Ciele a definícia komunikácie:
komunikácia je pojem, ktorý má veľmi široké použitie, môžeme ho nazvať aj dorozumievaním. Môže byť použité ako označenie pre dopravnú sieť, premiestňovanie ľudí, materiálu ale aj myšlienok, postojov ale aj pocitov od jedného človeka k druhému. Komunikácia je nepretržitá, zrozumiteľná, symbolická v predstavách ľudí, je ale názorná, je to dvojsmerná aktivita, má vždy nejaký účel, presvedčeni...
|
|
0,1 |
40x |
|
Spoločensky zodpovedné podnikanie - kódex podnikateľského správania sa firmy
Seminárna práca5 s. / 1. roč. / odt
Termín Spoločensky zodpovedné podnikanie sa dá definovať ako podnikanie, ktoré sa zameriava na schopnosť firmy usilovať sa o neustále rozmnožovanie bohatstva v súlade so životným prostredím a spoločnosťou. Za vznik tohto pojmu môže predovšetkým fakt, že nadnárodné korporácie s narastajúcim vplyvom naberajú aj na slobode v konaní, pričom následky tohto konania znáša štát, ľudstvo a v neposlednom rade príroda. V dnešnej dobe sa však do povedomia spoločnosti dostáva okrem honby za ziskom aj vzťa...
|
|
0,1 |
7x |
|
PR značky Mountain Dew
Semestrálna práca8 s. / 1. roč. / doc
ÚvodNápoj značky Mountain Dew zmizol z našich končín už pred rokmi bez poriadneho vysvetlenia. Bol tu krátko a zrejme sa neujal natoľko, aby sa jeho výrobcom a distribútorom, spoločnosti PepsiCo, vyplatilo ho tu držať. Za nejakých 10 rokov sa všetko zmenilo, dopyt na trhu sa zmenil, ľudia zmenili návyky, vďaka čomu uspel celý rad energetických nápojov, a predovšetkým - Pepsi chce posilniť svoju značku.Na oficiálnej facebookovskej stránke bol avizovaný návrat distribúcie tejto značky v pollitrový...
|
|
0,1 |
2x |
|
Nové tendencie v Public Relation - Kam smerujeme?
Seminárna práca6 s. / 1. roč. / doc
Niekedy nie je ani také dôležité, ako rýchlo sa pohybujeme, ako skôr to, kam vlastne smerujeme. Nie je dôležité miesto, kde sa nachádzame, ale smer ktorým kráčame. Prvého novembra 1999 nebol iba sviatok Všetkých svätých. Bol to aj deň všetkých značiek jednej firmy a jej zákazníkov vo všetkých krajinách. Prvý novembrový deň vošiel do histórie reklamy tým, že spoločnosť Ford Motor Company odvysielala prvýkrát jedinečný reklamný šot. Všetky významné globálne a panregionálne televízne siete, pokrýva...
|
|
0,1 |
10x |
|
Výskum prístupov k tvorbe stratégie školy
Seminárna práca5 s. / 3. roč. / pdf
Cieľom mojej seminárnej práce bolo zhodnotenie výsledkov prieskumu, zameraného na prístupy k tvorbe stratégie školy, metódou pripraveného dotazníka, zloženého z otvorených a uzatvorených otázok, kde respondenti mali dostatok priestoru na vyjadrenie svojho názoru. Spracovanie výsledkov dvoch mojich respondentov - riaditeľov zo základnej a strednej odbornej školy je vo forme odpovedí na špecifické otázky:
|
|
0,1 |
1x |
|
Vzdelávanie zamestnancov Sociálnej poisťovne
Seminárna práca2 s. / 1. roč. / doc
Ak chceme obstáť v tvrdom konkurenčnom prostredí, musíme mať predovšetkým schopných manažérov a súčasne leadrov, ktorí budú mať prehľad o všetkom, čo sa na trhu deje. Naši zamestnanci sa hlavne učia priamo v praxi, ich rozvoj je v prípade nutnosti podporený ich vzdelávaním - ako v oblasti profesionálnych znalostí, tak školeniami zameranými na rozvoj manažérskej osobnosti. Pre rozvoj našich budúcich manažérov sú okrem hlavného prístupu - učenie sa v praxi - "on the job training" pripravené odborn...
|
|
0,1 |
15x |
|
Medzinárodné vzťahy - vypracované
Vypracované otázky21 s. / 2. roč. / doc
vypracované otázky na skúšku
|
|
0,2 |
3x |
|
Forfaiting - referát
Referát7 s. / 2. roč. / doc
Ako bankový obchod sa forfaiting začal vyskytovať na prelome 50. a 60. rokov. Prvá forfaitingová spoločnosť vznikla vo Švajčiarsku v roku 1965, kde banky hľadali uplatnenie pre svoj prebytočný kapitál. Vo Veľkej Británii sa dnes forfaitingovými operáciami zaoberajú všetky veľké banky a boli tam založené renomované forfaitingové spoločnosti.Forfaiting patrí medzi osobitné finančno - úverové obchody bánk. Znamená odkúpenie strednodobých a dlhodobých pohľadávok (od 1 roka až do 10 rokov) bez spätné...
|
|
0,1 |
8x |
|
Ako správne zvládnuť obchodné a pracovné stretnutie
Seminárna práca8 s. / 2. roč. / doc
Každý normálny človek chce byť úspešný a šťastný. Premýšľali ste niekedy o tom, že akýkoľvek skutočný úspech alebo šťastie záleží na druhých ľuďoch? Úspešnými sa stávame do značnej miery skrz naše styky s druhými. Nech už definujete šťastie akokoľvek, musíte priznať, že vaše šťastie závisí na vašich vzťahoch k druhým...
Plánovanie a príprava na stretnutie
1. Cieľ
Cieľ je to, čo chcete pre seba získať. Je to hlavný motív a rozhodujúci moment každého stretnutia alebo vyjednávania. Existujú d...
|
|
0,1 |
5x |
|
Ekonomika práce - vypracované otázky
Vypracované otázky11 s. / - roč. / doc
1. Podstata ekonomiky práce a podmienky jej rozvoja1.1 PODSTATA EPJe potrebné vytvoriť také prostredie, v kt. každý pracujúci človek musí byť iniciátorom - tvorivým subjektom, ako aj užívateľom vytvorených spoločenských a materiálnych hodnôt. Opatreniami EP je potrebné zabezpečiť: -optimálne využítie pracovnej doby, -zvyšovanie produktivity práce, -plné vyťaženie výrobných kapacít, -znižovanie spotreby času a nákladov, -úspory materiálu a energie, -použitie vhodných nástrojov motivácie a sti...
|
|
0,1 |
0x |
|
Stres
Prezentácia12 s. / 2. roč. / ppt
Každý z nás rád prizná, že je prepracovaný, že jeho život je plný stresu. Stres sa nevyhýba ani školskému prostrediu. Príčiny školskej záťaže spočívajú nielen vo vysokých nárokoch na vedomosti žiakov, ale veľký podiel má aj atmosféra v škole a rodine. Reakcie žiakov na stres sú rôzne – hyperaktivita, vyrušovanie, šikanovanie spolužiakov, ďalší volia osamelosť
Slovo STRES pochádza z angličtiny a znamená záťaž. Používa sa na označenie reakcie na stresový podnet (stresor).
Existuje približ...
|
|
0,2 |
7x |
|
Stručné poznámky na Medzinárodný obchod
Analýza3 s. / 2. roč. / doc
Zahraničný obchodExport + Inport = zahranično obchodný obrat Export - Inport = saldom zahraničného obchoduKurz = cena meny , závisí od Dopytu a ponukyKeď Slovensko viacej vyváža ako dováža je väčší dopyt po eurách. - Dolár ako taký slabne !- Zahraničný investori zvyšujú dopyt po korunách.- Zahraničná obchod pracovných síl = zamestnanci v zahraničí .Konkurencie schopnosť národnej ekonomiky Spotrebný kôš = Parita kúpnej sily rozdeľujeme = 1. Rovnaký kurz 2. Kurz je lepší napr.: Čína3. kurz je menš...
|
|
0,1 |
1x |
|
Marketingová komunikácia a public relations
Seminárna práca9 s. / - roč. / doc
Úvod
V tejto seminárnej práci sa budeme venovať otázkam marketingovej komunikácie a to predovšetkým v oblasti vytvárania dobrých vzťahov k verejnosti alebo public relations, ktoré sú jedným z jej nástrojov. Je to mladá a veľmi moderná metóda, ktorá má dôležitú funkciu pre úspešnú činnosť firiem, organizácií, podnikov a spoločností.
Marketingová komunikácia a public relations
Public relations alebo v preklade vytváranie dobrých vzťahov k verejnosti je súčasťou marketingovej komunikáci...
|
|
0,1 |
34x |
|
Metódy získavania pozornosti spotrebiteľov
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / doc
Tisíce výrobkov, reklám a marketingových trikov. Prečo nás niektoré reklamy presvedčia, aby sme tovar kúpili a iné nie? V čom je kľúč k presviedčaniu? Prečo mení zákazník svoje zvyky? Presvedčovacie taktiky sú dnes predmetom seriózneho vedeckého skúmania.
|
|
0,1 |
6x |
|
Ekonomika verejneho sektora
Prednášky9 s. / 3. roč. / doc
Verejný sektor(VRS)
- široká oblasť spoločenskej reality v danom štáte alebo podsystém jednotlivých sfér spoločenského života, kt. sa nachádza vo verejnom vlastníctve, v kt. sa rozhoduje prostredníctvom verejnej voľby a v ktorej prebieha verejná kontrola.
- je produktom verejnej politiky štátu
- časť ekonomiky, kt. je financovaná prostredníctvom verejných financií(ochrana)
- časť ekonomiky ktorá je riadená orgánmi VS
- časť ekonomiky v kt. sa rozhoduje prostred. verejnej voľby
- časť ekon...
|
|
0,1 |
14x |
|
Efektívnosť vzdelávania
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / docx
Úvod
Vzhľadom k dnešnej dynamickej dobe silnejúcich globalizačných tendencií potrebujú podniky kvalitnú stratégiu a jej realizáciu zabezpečiť ľudskými zdrojmi. Úspešný podnik si uvedomuje potrebu zlepšovať sa, čo vyžaduje ochotu učiť sa. Zamestnancov treba viesť k neustálemu prehlbovaniu a rozširovaniu si vedomostí, schopností a zručností.
Vzdelávanie
Vzdelávanie (tréning) je označované ako systematický proces, ktorý podporuje osvojovanie si zručností, pravidiel, konceptov, či postojov, výs...
|
|
0,1 |
15x |
|
Psychológia osobnosti
Ťahák8 s. / 3. roč. / doc
- pojem osobnosť – chápe sa inak v psychologii ako bežne.
- Osobnosť – hodnotiaci pojem
- Rozlišujeme 2 roviny, 1. takto chápeme osobnoť, niečo kladné, historická postava, pozoruhodný, dôležitý človek, vynikajúci..
2. psychická individualita jedinca, jedinečnosť každého človeka , tento pojem vnímame takto v psychológii.
Je to veda o individuálnych rozdielov, v čom sa ľudfia líšia.
Usporiadanie celku psychiky, organizácie psychických kvalít, javov osobnosť je človek ako celok po stránke du...
|
|
0,2 |
31x |
|
Vstup nového distribútora na slovenský trh
Prezentácia9 s. / 5. roč. / ppsx
Ukážka:Cieľom môjho výskumu trhu bolo zistiť postoje odberateľov elektrotechnických súčiastok pre prípad vstupu nového distribútora elektrotechnických súčiastok na slovenský trh.
|
|
0,1 |
4x |
|