Aká bude ďalšia generácia? (esej z marketingu)
«»
Popis:
krátka esej z marketingu (3. ročník bakalárskeho štúdia) o jednotlivých generáciách a rozdieloch medzi nimi
Kľúčové slová:
silent generation
GI generation
baby boomers
generácia X
generácia Y
millenials
conscious millenials
marketing
segmenty trhu
Obsah:
- Projekt obsahuje charakteristiku jednotlivých generácií (GI, silent, baby boomers, X, Y,Z, Millenials) a navrhuje názov generácie narodenej po roku 2002, okrem toho predpovedá jej správanie a postavenie v spoločnosti.
Zdroje:
- 1. KOTLER, PH., KELLER, K. L. 2007. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
- 2. POLIAČIKOVÁ, E. 2007. Marketing I. Banská Bystrica : EF UMB, OZ Ekonómia, 2007. 106 s. ISBN 978-80-8083-363-3.
- 3. vlastná tvorba
- 4.internet
- 5. a samozrejme Majk Spirit ft. Ewa Farna - GenerácYa :)
- https://www.youtube.com/watch?v=W1DT_gAx3-c
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.