Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Aká bude ďalšia generácia? (esej z marketingu)

«»
Prípona
.docx
Typ
esej
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46450
Posledná úprava
15.02.2016
Zobrazené
1 819 x
Autor:
majkav287
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
krátka esej z marketingu (3. ročník bakalárskeho štúdia) o jednotlivých generáciách a rozdieloch medzi nimi

Kľúčové slová:

silent generation

GI generation

baby boomers

generácia X

generácia Y

millenials

conscious millenials

marketing

segmenty trhu



Obsah:
  • Projekt obsahuje charakteristiku jednotlivých generácií (GI, silent, baby boomers, X, Y,Z, Millenials) a navrhuje názov generácie narodenej po roku 2002, okrem toho predpovedá jej správanie a postavenie v spoločnosti.

Zdroje:
  • 1. KOTLER, PH., KELLER, K. L. 2007. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
  • 2. POLIAČIKOVÁ, E. 2007. Marketing I. Banská Bystrica : EF UMB, OZ Ekonómia, 2007. 106 s. ISBN 978-80-8083-363-3.
  • 3. vlastná tvorba
  • 4.internet
  • 5. a samozrejme Majk Spirit ft. Ewa Farna - GenerácYa :)
  • https://www.youtube.com/watch?v=W1DT_gAx3-c
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko