Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Česť a dobré meno nekúpiš na trhu (Etika podnikania)

«»
Prípona
.docx
Typ
esej
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41802
Posledná úprava
01.04.2013
Zobrazené
1 435 x
Autor:
daduska1551
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Čo je to vlastne česť a dobré meno?
Česť je definovaná ako morálny vzťah indivídua k sebe samému opierajúci sa o diferencované hodnotenie ľudí v závislosti od spoločenského postavenia.
Fromm povedal, že vedieť na základe autority tradície, že láska, nezávislosť a odvaha sú dobré a že nenávisť, podriadenosť a zbabelosť sú zlé, znamená ešte málo, pretože toto vedomie je vedomie odcudzené, naučené od autorít, z konvenčného vyučovania atď., Verí sa o tom, že je správne len preto, že pochádza od prameňov. Osoba musí získavať presvedčenie, skúsenosť, musí sama so sebou experimentovať, že to, o čom má len tušenie, je správne.
Dobrým menom sa v zmysle teórie rozumie obchodné renomé, tzv. goodwill obsahujúci určité morálne a kvalitatívne vlastnosti, ktoré určitým spôsobom charakterizujú právnickú osobu a podľa ktorých je hodnotená a prijímaná verejnosťou. Dobré meno tvorí komplex nehmotných hodnôt, ktoré spravidla nie sú samostatne vyčísliteľné a sú spojované s určitou právnickou osobou...

Kľúčové slová:

etika

príslovie

esej

česť

dobré meno


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko