Hodnotenie prieskumu
Popis:
Prieskum trhu stojí na začiatku aj na konci procesu marketingového rozhodovania. Je nevyhnutným základom pri plánovaní, realizácii a hodnotení marketingovej stratégie. Keď sa chceme orientovať na zákazníka, musíme o ňom získať čo najviac informácií – o jeho potrebách, nákupných zvyklostiach,o tom, ako vníma našu firmu a naše produkty. Na to slúžia kvantitatívne aj kvalitatívne prieskumy trhy. Spontánna znalosť, poznateľnosť značky, zmena vnímania spoločnosti alebo značky, zmena nákupného správania – to všetko patrí medzi nástroje hodnotenia výsledkov marketingovej komunikácie a PR. V spolupráci s renomovanými agentúrami v oblasti prieskumu trhu dokážeme pre nášho klienta zabezpečiť optimálny spôsob prieskumu trhu, ktorého výstupy sú nevyhnutné pre efektívnu tvorbu komunikačnej stratégie. Prieskum trhu je na druhej strane jedným z najefektívnejších nástrojov hodnotenia a merania výsledkov zrealizovaných marketingových kampaní a PR projektov.
Kľúčové slová:
Prieskum trhu
metódy hodnotenia prieskumu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.