Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Hodnotenie prieskumu

«»
Prípona
.docx
Typ
esej
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28531
Posledná úprava
09.12.2009
Zobrazené
1 350 x
Autor:
01ewicka01
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prieskum trhu stojí na začiatku aj na konci procesu marketingového rozhodovania. Je nevyhnutným základom pri plánovaní, realizácii a hodnotení marketingovej stratégie. Keď sa chceme orientovať na zákazníka, musíme o ňom získať čo najviac informácií – o jeho potrebách, nákupných zvyklostiach,o tom, ako vníma našu firmu a naše produkty. Na to slúžia kvantitatívne aj kvalitatívne prieskumy trhy. Spontánna znalosť, poznateľnosť značky, zmena vnímania spoločnosti alebo značky, zmena nákupného správania – to všetko patrí medzi nástroje hodnotenia výsledkov marketingovej komunikácie a PR. V spolupráci s renomovanými agentúrami v oblasti prieskumu trhu dokážeme pre nášho klienta zabezpečiť optimálny spôsob prieskumu trhu, ktorého výstupy sú nevyhnutné pre efektívnu tvorbu komunikačnej stratégie. Prieskum trhu je na druhej strane jedným z najefektívnejších nástrojov hodnotenia a merania výsledkov zrealizovaných marketingových kampaní a PR projektov.

Kľúčové slová:

Prieskum trhu

metódy hodnotenia prieskumu


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko