Public relations, ich história a vývoj - Public relations v súčasnom manažmente - esej
«»
Popis:
Neprebádané územia sa na starodávnych mapách označovali nápisom "Hic sunt leones" - Tu sú levy. Pre nás sú "levy" aj na pomedzí kdesi medzi reklamou a marketingom. Vo vyspelých demokratických spoločnostiach na tomto území už dlhé desaťročie pôsobia public relations
Kľúčové slová:
public relations
manažment
marketing
vzťahy s verejnosťou
neziskové organizácie
Zdroje:
- DUDINSKÁ, Elvíra, FORET, Miroslav, ŠTEFKO, Róbert, ŠIMEGH, Peter. 2000. Základy marketingu , EKONÓM BRATISLAVA, ISBN 80-225-1222-2
- ŠTEFKO, Róbert, prednášky k predmetu Public relations v súčasnom manažmente,ak. rok 2006-07
- ŽÁRY, Ivan, 1995, Public relations - cesta k úspechu, HEVI , ISBN 80-85518-73-2
- ŽÁRY, Ivan, 1997 - dodnes, Public relations, Bratislava, živá internetová publikácia.
- http://www.aprsr.sk/
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.