Vyhodnocovanie vzdelávania
«»
Popis:
Vyhodnocovanie vzdelávania
Proces vyhodnocovania vzdelávania definoval Hamblin, ako pokus získať informáciu čiže spätnú väzbu o účinkoch danej vzdelávacej aktivite. Vyhodnocovanie vyúsťuje v rozhodovaní, či mala daná vzdelávacia aktivita zmysel.
Hodnotenie slúži k:
• Overeniu dosiahnutej úrovne celopodnikových cieľov.
• Overeniu dosiahnutej úrovne skupinových cieľov daných stratégií podniku.
• Meraniu a vyhodnocovaniu individuálnych a tímových prínosov.
• Vyhodnocovaniu prínosov v rozvoji potenciálu a výkonu jednotlivcov i tímov.
• Prijímaniu rozhodnutí a opatrení v oblasti vzdelávania a rozvoja podniku, ktorá prináša organizácii skutočnú hodnotu.
Kľúčové slová:
hodnotenie
vzdelávanie
vyhodnocovanie
manažéri
manažment
podnik
model
Obsah:
- 1. Problémy pri vyhodnocovaní
2. Nevýhody hodnotenia
3. Výhody hodnotenia
4. Riziká hodnotenia
5. Metódy a modely vyhodnocovania
Zdroje:
- 1. Vodák, Kucháriková, 2007
- 2. Jurová, 2002
- 3. Dvořáková, 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.