Vývoj španielských informačných médií: denníky, televízia
Seminárna práca19 s. / 3. roč. / doc
Za tému mojej seminárnej práce som si vybrala prehľad španielskými médiami. Medzi tie som zaradila noviny, respektívne dennú tlač, televíziu a rozhlas. Najviac som sa venovala dennej tlači, jej vzniku, fungovaniu počas Občianskej vojny a Francovej diktatúry, ako aj nástupu demokracie. Charakterizovala som tri najznámejšie španielske denníky a to ABC, El País a El Mundo a aj ich pôsobenie na internete.
Venovala som sa aj televízii, kde som charakterizovala národnú televíziu TVE - Televisión Esp...
|
|
0,3 |
3x |
|
Životopis Johna Miltona (so zvláštnym zreteľom na
Životopis18 s. / 2. roč. / doc
Chcela by som sa dozvedieť viac o živote, diele a hlavne práci Johna Miltona, preto som si na písanie seminárnej práce zvolila jeho životopis. Okrem toho ma presvedčila aj dostupnejšia literatúra a množtvo zdrojov. Menší problém bol so zameraním prameňov. Takmer všetky sa venovali výhradne Miltonovej literárnej tvorbe, kde sa spomínali predovšetkým diela Stratený raj a Raj znovunadobudnutý. O Areopagitike sa veľa naštudovať nedalo, preto som sa opierala najmä o Miltonovu Areopagitiku.
Vo svojej...
|
|
0,1 |
0x |
|
Nové trendy v dištančnom a celoživotnom vzdelávaní
Seminárna práca15 s. / 1. roč. / doc
Kľúčové kompetencie dávajú návod na otázku: Čo učiť. Doterajšie spôsoby založené na odovzdávaní kvanta informácií študentom sa ukazujú ako neperspektívne a to hlavne preto, že zastarajú rýchlejšie ako sa vôbec ku študentom dostanú. Ak by sa tento spôsob uplatňoval aj v celoživotnom vzdelávaní, pripomínal by rybára, ktorý namiesto toho aby chytal ryby, celý lov iba upchával diery na svojej lodi, ktoré by vznikali rýchlejšie ako ich on stihne upchávať. Toto celé by viedlo nakoniec k tomu, že sa lo...
|
|
0,1 |
1x |
|
Sociálny Marketing (seminárna práca z predmetu Propedeutika marketingovej komunikácie)
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / pdf
Sociálny marketing je forma marketingu, ktorá sa zameriava na podporu spoločenských cieľov a zlepšenie života ľudí. Tento druh marketingu využíva princípy tradičného marketingu na propagáciu nápadov a správania, ktoré majú pozitívny vplyv na spoločnosť a životné prostredie. Cieľom sociálneho marketingu je presvedčiť ľudí o prospešnosti konkrétneho spoločenského problému a motivovať ich k zmene správania. Táto téma je dôležitá nielen pre marketingových odborníkov, ale aj pre každého, kto sa zaují...
|
|
0,5 |
1x |
|
Techniky mediálnej manipulácie
Bakalárska práca50 s. / 3. roč. / pdf
V práci sa zaoberáme najčastejšími technikami mediálnej manipulácie, spoločne s nimi vysvetľujeme základné pojmy týkajúce sa masmédií. V prvej kapitole charakterizujeme a bližšie opisujeme pojmy týkajúce sa médií a komunikácie, ale aj manipulácie. Druhá kapitola poukazuje na etiku v médiách a s ňou súvisiaci mediálny produkt. Zároveň v tejto kapitole opisujeme aj atribúty, ktoré by mal obsahovať kvalitný mediálny produkt. V tretej kapitole sa už priamo venujeme najrozšírenejším technikám mediáln...
|
|
0,3 |
17x |
|
Mediálne produkty - seminárna práca
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / docx
Média nám ponúkajú rôznorodý a pestrý súbor produktov, ktoré užívatelia médií vyhľadávajú, prijímajú a užívajú každý deň. Ráno začíname s novinami, ktoré nás oboznamujú s najnovšími udalosťami či už z nášho regióna alebo z celého sveta. Pri káve si vychutnávame šokujúce škandály celebrít či nesúhlasne krútime hlavami nad najnovšími rozhodnutiami našej vlády. Prakticky celý deň máme na dosah nekonečné množstvo informácii, ktoré zaplavujú internet. Sociálne siete, online spravodajstvá, blogy a ďal...
|
|
0,1 |
24x |
|
Semestrálna práca - Reklama
Semestrálna práca58 s. / 5. roč. / doc
Semestrálna práca je venovaná reklame, ktorá je jedným z nástrojov marketingového komunikačného mixu. Je v nej obsiahnutá teoretická časť, ktorá sa zaoberá otázkami čo je reklama, aké sú jej vlastnosti a funkcie. Podrobne sa tu rozoberá proces riadenia reklamy, pozostávajúci z nasledujúcich krokov: stanovenie cieľov reklamy, určenie výšky rozpočtu na reklamu, tvorba vhodnej reklamnej správy, výber najvodnejšieho média, ktoré bude správu prenášať a hodnotenie účinku reklamy. Jednotlivé body tohto...
|
|
3,8 |
13x |
|
Novinárske dielo Martina Rázusa pred vznikom Československej republiky (1888-1937)
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
Život Martina Rázusa s špecifickým zameraním na jeho novinársku tvorbu do roku 1937 Martin Rázus. Básnik, prozaik, publicista, dramatik, politik, kňaz, osobnosť slovenských dejín ale predovšetkým jednoduchý človek a veľký humanista. Skúšaný životom , svetskou i cirkevnou mocou nikdy nepoľavil v boji za milovaný národ. A hoci často viedol svoju vlastnú vnútornú vojnu, verný svojim ideám, povzbudzoval slovom i písmom. Vtedajších periodikách bola v početnom množstve uverejňovaná jeho tvorba. Bolo b...
|
|
0,1 |
19x |
|
Súčasná prezentácia kultúry v slovenskom rozhlase
Seminárna práca19 s. / 2. roč. / doc
Nástup elektronických médií priniesol do pevného zoskupenia tradičných foriem kultúry prevratné zmeny, pristúpila kultúra sprostredkovaná elektronickými médiami. „Zmenil sa model kultúry z literárneho na audiovizuálny“. 1 Tradičná kultúra a elektronické médiá vytvorili symbiózu, ktorej výsledkom je neustály proces reprodukcie kultúrnych hodnôt. „Vzájomná interakcia médií a kultúrnej tradície posilňuje ich obojstranné prestupovanie i ďalší vzájomný rozvoj.“ 2 Elektronické médiá ako integrálna súč...
|
|
0,1 |
4x |
|
Analyza vybranych komunikatov obsahujucich metaforu
Seminárna práca7 s. / 3. roč. / doc
Metafora sa väčšine ľuďom javí ako niečo básnické, či rečnícke. Zaraďujú ju skôr do jazyka, ktorý je skôr neobvyklý, inak povedané niečím odlišný od toho obyčajného. Zároveň máme tendenciu priraďovať metaforu výlučne k jazykovej stránke, kde najviac spolupracuje so slovami než s myslením a konaním. Kvôli tomuto majú ľudia o metafore mylnú predstavu, myslia si, že sa bez nej zaobídu. Opak je však pravdou. V publikácii od Lakoffa a Johnsona sa títo autori zhodujú na tom, že metafora je niečo, čo n...
|
|
0,2 |
4x |
|
Televízna žurnalistika na Slovensku v rokoch 1948 - 1968
Seminárna práca7 s. / 1. roč. / doc
Vnútropolitická a spoločenská situácia na Slovensku v rokoch 1948 - 1968Vývin slovenského novinárstva v období rokov 1948 - 1968 bol zásadne poznačený celkovou vnútropolitickou a vnútrospoločenskou situáciou na Slovensku a v Čechách, ktorú určovali udalosti po prevrate vo februári roku 1948. Komunisti v Československu dosiahli svoj cieľ - monopol politickej moci. Tým úplne pochovali snahy demokratov o vzájomnú spoluprácu a nastolili cestu k prudkým vnútrospoločenským zmenám realizovaným podľa ko...
|
|
0,1 |
2x |
|
WYSIWYG editory a ich dopad na súčasné možnosti elektronického publikovania
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
V dnešnom svete skoro neobmedzených možností vylepšujeme a uľahčujeme všetko čo nám naše schopnosti dovolia. Aj takto by sa dal charakterizovať vývoj WYSIWYG editorov. Ako to je ale dnes a či sa naozaj splnili všetky očakávania vám chceme prezentovať v nasledujúcich stranách.Skratka WYSIWYG znamená "What You See Is What You Get" (z ang.), čo v preklade znamená ",Čo vidíš je to, čo dostaneš."WYSIWYG je princíp verného prenosu vizuálnej informácie, resp. informácie modelovanej na počítači do reali...
|
|
0,1 |
18x |
|
Politika v médiach (Médiá a ich politické poslanie, Boj o tlačovú slobodu, Komunikačná a mediálna politika...)
Seminárna práca15 s. / 3. roč. / doc
Základná črta pre média - obsah je vždy prenášaný technickými prostriedkami, je to vždy komunikácia nepriama - používa sa preň pojem médium. Pod médiom rozumieme:tlač - noviny, časopisy, kniha, plagát, knihatechnické zariadenia umožňujúce vysielanie ( rozhlas, televízia), prenášanie obrazu pohyblivého( film, video) a nepohyblivého( kresba, fotografia..)médium akustického vyznenia ( platňa, disk, zvuková páska) nové média ( káblový a satelitný rozhlas televízia, internet, videotext,...) Tieto pro...
|
|
0,1 |
9x |
|
Nové ponímanie mediatéky ako špecializovanej služby knižníc škôl vybavených multimediálnou študovňou
Seminárna práca11 s. / 4. roč. / doc
Úspech štúdia a kvalita vzdelania, uplatnenie v praxi závisí od osvojenia si základných študijných a informačných návykov. Pretože memorovanie informácií je len dočasným východiskom. Ak informácie prejdú do dlhodobej pamäte, sú kedykoľvek k dispozícii, lenže niektoré informácie sa s pokrokom vedy, vývoja, ale aj výskumu môžu meniť a časom sa stať neaktuálnymi a nepoužiteľnými. Oveľa lepším riešením preto je naučiť sa vyhľadávať, získavať a vedieť selektovať informácie, vedieť teda rozlíšiť infor...
|
|
0,1 |
2x |
|
Ústavné právo, autorské právo, mediálne právo - prednášky
Prednášky54 s. / 1. roč. / doc
Pojem ústavné právo – normy verejného a súkromného práva.
Verejné právo – súbor noriem, ktoré oprávňujú a zaväzujú štát alebo iných nositeľov verejnej moci (obce, právnické osoby) a ich orgány.
Súkromné právo – upravuje práva a povinnosti z pohľadu subjektov podstatne voľnejšie.
Ústavné právo – upravuje štátnu moc vo vnútri štátu, jej fungovanie a organizáciu na určitých princípoch, ako aj základné črty vzťahu štátnej moci a občana.
Štátne právo má širší záber ako ústavné práv...
|
|
0,5 |
6x |
|
Digitalizácia kín a stým spojený zánik malých kín a filmových klubov na Slovensku
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / docx
Pre nás divákov to znamená hlavne
to, že
vďaka digitalizácii bude môcť kino aj naďalej pokračovať. Rozšíria sa možnosti uvádzať viac nových
filmov ako doposiaľ, pretože nosiče sú dostupnejšie. Kiná budú mať možnosť
uvádzať filmy už v deň ich svetovej alebo slovenskej premiéry (doposiaľ to
bolo 2-3 mesiace po premiére). Zlepší sa kvalita projekcie, pretože digitálne
kino musí spĺňať DCI štandardy= kvalita zvuku, obrazu aj dokonalého zážitku.
Avšak v súvislosti s kvalitou obrazu to nie je ...
|
|
0,1 |
1x |
|
Umenie starovekého Grécka (maliarstvo, sochárstvo, architektúra)
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / doc
Z dlhých storočí, čo uplynuli od krétsko-mykénskych čias po klasickú dobu, nezachoval sa nám ani jeden nástenný alebo tabuľový obraz. Zachovalo sa však prekvapivé množstvo gréckych váz s maľbami.Grécke maliarstvo nebolo spočiatku maliarstvom v dnešnom zmysle, ale len dekoratívnym doplnkom staviteľstva, sochárstva a keramiky. Na samostatné odvetvie sa vyvinulo až v prvej polovici 5. storočia pred n. l.Maliari nemali veľmi pestrú paletu a obmedzovali sa na štyri farby: bielu, čiernu, červenú a žlt...
|
|
0,1 |
21x |
|
Biografická štúdia o Ľudovítovi Štúrovi
Seminárna práca16 s. / 1. roč. / docx
Seminárna práca sa zaoberá jednou z najvýznamnejších postáv kultúry a dejín Slovenska - Ľudovítom Štúrom. Cieľom práce je priblížiť jeho život, dielo, novinársku činnosť, smrť, zaujímavosti, ale aj udalosti tohto obdobia a jeho vplyvy naň. Taktiež napomáha šíreniu a zachovávaniu jeho odkazu medzi mladšou generáciou.
|
|
0,2 |
3x |
|
Sociálny vplyv médií
Seminárna práca16 s. / 2. roč. / docx
Či chceme alebo nie médiá tu sú a budú, sledujeme správy, šport, počasie a reklamy, ktoré nás aj keď si to často až tak neuvedomujeme ovplyvňujú. Médiá nám sprostredkovávajú dianie vo svete ale i doma, sú zdrojom politickej moci a dokonca dokážu ovplyvňovať aj to kto a čo je práve „in“. To o čom sa píše alebo o kom je predsa znakom, že je významný alebo tá vec za to stojí, keď o nej toľko počuť. Pozriete si vy film, keď o ňom neviete vôbec nič? Možno by sa pár takých našlo, ale skôr pôjdeme do k...
|
|
0,3 |
13x |
|
Životopis Johna Miltona so zreteľom na Areopagitiku
Životopis11 s. / 2. roč. / doc
Významný básnik, polemik a publicista, popri G. Chaucerovi a W. Shakespearovi považovaný za najväčšieho majstra anglického verša, výrazný predstaviteľ anglickej puritánskej revolúcie, horlivý zástanca slobody a spravodlivosti. John Milton sa narodil 9. decembra 1608 v dome s názvom Spread Eagle na Bread Street v Cheapside, blízko Katedrály sv. Pavla v Londýne, ako druhé z detí Johna Miltona (st.) a jeho manželky, nábožnej Sarah (rod. Jeffrey). Pochádza z dobre finančne zabezpečenej rodiny. Jeho...
|
|
0,1 |
8x |
|
Kreativita za každú cenu alebo nezrozumiteľnosť reklamy
Ročníková práca31 s. / 1. roč. / doc
Mojim cieľom po vypracovaní tejto ročníkovej práce je poukázať na nekvalitné reklamy, uvedomiť si (z teoretickej časti) čo by mala kvalitná reklama obsahovať a najmä sa poučiť z chýb iných tvorcov reklamy.Sú tam spomenuté kapitoly ako napr.: ktoré informácie sú dôležité pri tvorbe reklamy, SWOT analýza, atď. Druhou časťou tejto ročníkovej práce je praktická časť – čiže vyjadrenie sa ku konkrétnym reklamám. Na záver som zhrnula podstatu reklamného tvorenia v dnešnej dobe, vymenovala som fakty, ak...
|
|
10,6 |
5x |
|
Základy manažmentu (11 vypracovaných otázok)
Vypracované otázky19 s. / 3. roč. / doc
Podnik je forma podnikateľskej činnosti, v rámci ktorej dochádza k cieľavedomému spájaniu hmotných, finančných a ľudských zdrojov v jednej výrobno-organizačnej jednotke s uzatvoreným obratom hodnoty a cieľom produkovať úžitkové hodnoty pre potreby trhu a pre vlastné uspokojenie potrieb.Znaky podniku:Právna subjektivita - vymedzuje právomoci podnikateľským subjektom v právnych vzťahoch. Jej nositeľom sú FO a PO.Majetková samostatnosť - vyjadruje vlastnícky vzťah subjektu k požadovanému majetku pr...
|
|
0,4 |
12x |
|
Najväčší rozmach americkej žurnalistiky
Prezentácia27 s. / 1. roč. / ppt
Prečo práve táto téma?Naším cieľom je priblížiť a objasniť vznik a vývoj amerického novinárstva, jeho najväčší „boom“ a najmä vznik fenoménu s názvom žltá žurnalistika. Ak by sa vyskytla otázka, prečo sme si vybrali práve túto tému, odpoveď na ňu je jednoduchá. A to z toho dôvodu, že história žltej žurnalistiky je nesmierne bohatá a plná rôznych neuveriteľných, ba až absurdných situácií a udalostí. Ústava Spojených štátov a Charta občianskych práv » September 1783 v Paríži - podpísanie mierovej ...
|
|
8,2 |
1x |
|
Zážitok a emócia pri tvorbe reklamnej kampane
Seminárna práca6 s. / 5. roč. / doc
Zážitkové formy reklamy - dvojitý efektZadávateľ od agentúry často očakáva kampaň, ktorá produkt nielen spropaguje, ale vytvorí aj pozitívne citové väzby. Tým očakáva vytvorenie a podporenie vzťahu nielen k produktu, ale aj k firme samotnej. Ide o propagovanie formou akéhosi zážitku, príjemnej skúsenosti, ktoré sú následne zdrojom emócie.Zážitkové - emotívne formy reklamy vyžadujú od agentúry dôsledné uvažovanie o správaní cieľovej skupiny. Kvalita emócie totiž stojí na subjektívnom stave človek...
|
|
0,1 |
15x |
|
Rozbor periodika The Daily Telegraph
Seminárna práca20 s. / 1. roč. / docx
Pre svoju seminárnu prácu som si vybral Britský denník The Daily Telegraph. Podrobil som ho dôkladnej analýze po obsahovej, formálnej i vizuálnej stránke. Toto periodikum som si vybral hlavne pre jeho serióznosť a rozsah, ktorý je v skutku obdivuhodný.Mojim cieľom je priblížiť toto novinárske dielo bežnému laikovi, na základe rozboru dvoch jeho vydaní z 18. a 22. marca 2013. V úvodných stranách sa venujem hlavne historickému pozadiu, ktorým tento denník prešiel, postupne prechádzam k súčasným po...
|
|
3,8 |
1x |
|
Vplyv médií na mládež - negatívny vplyv televízie na deti a mládež
Referát5 s. / 1. roč. / doc
O vplyve médií a televízie vo všeobecnosti sa v posledných rokoch často vedú diskusie. Snáď najviac predebatovávanou témou bolo násilie v televízii a jeho negatívny vplyv na agresívne a nesociálne správanie detí a adolescentov , ako aj neprimerane dlhý čas, ktorý mládež trávi pred monitorom počítača hraním rôznych hier, či chatovanim a surfovaním po internete.Mládeži dnes chýba čítanie. Vytlačilo ho chatovanie s kamarátmi, neprimerané pozeranie televízie či filmov z rôznych médií ako CD, DVD, sť...
|
|
6,4 |
35x |
|
Podpora predaja - jej význam, efektivita, ciele a výskum
Seminárna práca6 s. / 1. roč. / docx
Podpora predaja
Rovnako ako ostatné nástroje komunikačného mixu je podpora predaja určitým postupom, ktorý sa zameriava na krátkodobé zvýšenie predaja. Ide o komunikačnú akciu, ktorá má generovať dodatočný predaj u doterajších zákazníkov a na základe krátkodobých výhod prilákať nových zákazníkov. Hlavnými vlastnosťami podpory predaja sú: obmedzenie v čase a priestore, ponuka vyššieho zhodnotenia peňazí a vyvolanie okamžitej nákupnej reakcie. Pretože hlavným účelom podpor je okamžité iniciovanie...
|
|
0,1 |
10x |
|
Slovenský rozhlas a Slovenská televízia
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / doc
Slovenský rozhlas a Slovenská televízia patria medzi dôležité verejnoprávne inštitúcie sú súčasťou špecializovaných druhov samospráv, ale zároveň plnia úlohy štátnej správy. Tieto inštitúcie umožňujú optimalizovať funkcie štátu, pretože sú činné a neutrálne pôsobia v prospech štátu a jeho občanov , sú nezávislé od ústrednej a miestnej štátnej správy, ale aj od samosprávy a súkromnej správy. Verejnoprávne inštitúcie od svojho vzniku zohrávajú veľmi dôležitú úlohu pri poskytovaní informácií z obla...
|
|
0,1 |
14x |
|
Teória a dejiny masovej komunikácie
Skriptá172 s. / 1. roč. / doc
V historiografii mediálnej komunikácie dochádza v poslednom období k výrazným posunom. Bádatelia v oblasti médií a kultúry sa intenzívnejšie ako predtým zaoberajú širším kontextom vývoja médií a komunikácie, pričom počiatky tohto vývoja umiestňujú do ďalekej minulosti.
1. PRINCÍPY MODERNEJ KOMUNIKAČNEJ HISTORIOGRAFIE
Dejiny (mediálnej, masovej) komunikácie boli dlhú dobu najmä dejinami tlače, sústreďujúcej sa na popis historického vývoja systémov tlače v jednotlivých krajinách, prípadne...
|
|
1,3 |
48x |
|
Teória masmédií - pojmy
Študijný materiál11 s. / 1. roč. / doc
Agenda - setting: Model procesu presadzovania určitých tém do verejného diskurzu a súčasne vylučovanie určitých tém z tohto diskurzu, ktorý prebieha vo vzájomnej interakcii troch agend (agendy verejnej, politickej, mediálnej). Ide tiež o hypotézu o vplyve, účinku médií na obsahy myslenia. - Médiá sú schopné exponovať určité udalosti a súčasne určovať poradie dôležitosti exponovaných udalostí. Koncept sa opiera o proces gatekeepingu a vychádza z predstavy, že o pozornosť sa uchádza väčší počet té...
|
|
0,1 |
0x |
|
Analýza denníka SME
Semestrálna práca10 s. / 1. roč. / doc
V tejto seminárnej práci sa budem snažiť charakterizovať denník SME. Túto tému som si zvolil preto, lebo dennú tlač každodenne čítam, obzvlášť spomínaný denník. Tento mi je zo všetkých slovenských denníkov najviac sympatický, či už po stránke vzhľadovej, teda formátovej, dizajnovej, alebo po stránke obsahovej, preto daný denník dobre poznám a dokážem ho popísať. Na charakteristiku denníka použijem 6 publikácií SME, ročník 16, čísla 47, 48, 49, 50, 51, 52 z dní 25., 26., 27., 28., 29., februára a...
|
|
0,1 |
31x |
|
Marketingový mix
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
Uspokojovanie potrieb zákazníka, prenikanie do jeho mysle, správne odhadnutie myšlienok zákazníka pri nákupnom rozhodovaní a mnohé ďalšie ciele má snáď každá firma v rámci svojej marketingovej stratégii. Každá firma si chce získať čo najväčší podiel na trhu, aby v konečnom dôsledku profitovala. A to vôbec nie je jednoduchý proces.
Vo svojej práci som sa zamerala na marketingovú činnosť akciovej spoločnosti Palma – Tumys Bratislava. Pomocou nej som si overila svoje teoretické vedomosti v prax...
|
|
0,2 |
32x |
|
Projekt periodika - Časopis Ultras-ák
Projekt16 s. / 2. roč. / doc
Určenie filozofie periodika
Už samotný názov naznačuje, že tento mesačník sa bude špecializovať na úzko špecifikovanú skupinu ľudí. Bude to novinkou svojho druhu na slovenskom trhu, keďže podobný časopis vychádza najbližšie v Poľsku pod názvom „To my Kybice“ (To my fanúšikovia) a z vlastnej skúsenosti viem, že si ho objednávajú aj ľudia na Slovensku. Do tejto skupiny patria zväčša futbaloví fanúšikovia, prívrženci fanklubov alebo aj radikálnejší ultras či chuligáni. Časopis bude zameraný hlav...
|
|
0,3 |
33x |
|
Reklama ako manipulatívny nátlak (kultúrne dôsledky a súvislosti reklamy)
Diplomová práca77 s. / - roč. / doc
Témou tejto diplomovej práce je aktuálna problematika reklamy posunutá do roviny kritických analýz sociokultúrnych dopadov reklamy. Táto práca narába s východiskami rôznych spoločensko-vedných odborov venujúcich sa danej problematike ako masmediálna komunikácia, kulturológia, sociológia, psychológia, etika ets. Obsahovo je diplomová práca rozdelená do piatich kapitol. V prvej časti sa venujem teoreticko metodologickým východiskám, resp. vymedzeniu pojmov, tak ako s nimi budem narábať. Druhá časť...
|
|
0,4 |
18x |
|
Tímová spolupráca, jej efektivita a osobnosť manažéra
Ročníková práca31 s. / - roč. / doc
Postupová práca je zameraná na tímovú spoluprácu, pričom definuje faktory, ktoré pôsobia na jej efektivitu a charakterizuje celkovú osobnosť manažéra, vrátane jeho dôležitých funkcií.
Cieľom práce je zhromaždiť informácie o tímovej spolupráci, o determinantoch, ktoré zvyšujú jej efektivitu, o osobnosti manažéra, jeho charakteristikách a povinnostiach. Osobnosť manažéra teda autorka analyzuje komplexne, od základnej typológie až po jeho činnosti, aby získal čitateľ prehľad, čo všetko by mala oso...
|
|
0,3 |
222x |
|
Využitie mobilného marketingu - príležitosti a trendy
Diplomová práca120 s. / - roč. / pdf
Cieľom práce je vytvoriť sumarizačný dokument, ktorý zhrnie a utriedi doterajšie poznatky o mobilnom marketingu a načrtne ďalšie možnosti jeho využívania v integrovanej marketingovej komunikácii. V prvej časti práce autor približuje historický a technologický vývin mobilnej komunikácie. Popisuje vývin celulárnych systémov od analógových cez GSM siete druhej generácie až po vysokorýchlostné moderné GSM siete tretej generácie. Druhá časť práce skúma mobilný telefón ako médium. Autor najprv hľadá s...
|
|
1,5 |
23x |
|
Televízia ako služba k násiliu
Referát8 s. / 1. roč. / doc
Je to už vyše jedno desaťročie, čo sa smerovanie našich médií zásadne zmenilo. Zo slúžky jedinej predstaviteľky moci sa ústavným odstránením cenzúry stali vcelku voľnou tribúnou. Mediálny trh dlho zasycovala zapieraná pluralita, no i lascívnosť a agresívne námety.
Tie ostatné, spochybňované i v krajine ich vzniku, našli na Slovensku svoje odbytisko pod značkou tzv. svetovosti, západu, americkosti. Politika odtiahla ruky od zodpovednosti za to, že nielen rodina, škola, ale i médiá majú svoj vpl...
|
|
0,1 |
14x |
|
Reklama a jej pôsobenie na diváka
Seminárna práca7 s. / 3. roč. / pdf
"Reklama - kontrolovaný proces komunikácie neosobného charakteru, ktorý sa prostredníctvom masovo-komunikačných médií snaží oboznamovať s produktom, službou, myšlienkou alebo inštitúciou, určitým objektom informácie a taktiež vplývať na jeho predaj, či akceptáciu. Reklama používa reklamné média masovo-komunikačného charakteru akými sú tlač, rozhlas, televízia, kino, výlepové plochy, rôzne výstavy, resp. podpory predaja v mieste predaja, videotext a iné."Táto stručná definícia samozrejme nedokáže...
|
|
0,2 |
56x |
|
Porovnanie frankfurtskej a birminghamskej školy
Seminárna práca8 s. / 4. roč. / pdf
Práca sa venuje dvom teoretickým prúdom a to frankfurtskej a birminghamskej škole. Je v nej stručne načrtnutá história oboch škôl, ich vznik. Zahrnuté sú tu taktiež hlavné myšlienky predstaviteľov týchto škôl. Frankfurtskú zastupuje Theodore Adorno a jeho kritika ku kultúrnemu priemyslu, Herbert Marcuse poukazuje na úpadok vyššej kultúry a na jednorozmerného človeka a Walter Benjamin sa vyjadruje o epoche reprodukovateľnosti umeleckého diela. Z birminghamskej školy sú taktiež spomenutí traja pre...
|
|
0,2 |
10x |
|
Návod na pranie - prezentácia
Prezentácia27 s. / 2. roč. / rar
MULTIMEDIÁLNE VZDELÁVANIE (MMV)
- vzdelávanie s použitím obrazov a slóv
- hovoríme vtedy, keď si ľudia vytvárajú mentálne reprezentácie(vlastná predstava) zo slóv (tak čítaných ako aj hovorených) a obrazov (ilustrácie, animácie, video, fotografie).
Úlohou bolo vytvoriť powerpointovú prezentáciu na tému "Návod na pranie", ktorá by mala byť príručkou pre rodinného príslušníka.
|
|
4,3 |
1x |
|