Externý manuál pre publicitu
«»
Popis:
Externý manuál pre publicitu je určený realizátorom podporených projektov, t.j. konečným prijímateľom/príjemcom pomoci z Európskeho sociálneho fondu a štátneho rozpočtu. Má za cieľ usmerniť ich pri spĺňaní požiadaviek EÚ v oblasti informovanosti a publicity a taktiež pri správnom používaní národného loga ESF.
Manuál je vypracovaný v súlade s nariadením Európskej komisie č. 1159/2000, ktoré sa vzťahuje na opatrenia pre informovanosť a publicitu, ktoré majú vykonávať členské štáty v oblasti štrukturálnych fondov.
Kľúčové slová:
komunikačné nástroje
manuál logotypu
európsky sociálny fond
EÚ
Obsah:
- 1. Úvod 3
2. Požiadavky na zabezpečenie informovanosti a publicity na úrovni projektov spolufinancovaných z ESF 4
3. Komunikačné nástroje 5
4. Oprávnenosť výdavkov na informovanosť a publicitu 5
5. Manuál logotypu ESF 6
Príloha - Dotazník pre konečného prijímateľa a príjemcu pomoci z ESF
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.