Prekladač do virtualného kódu a interpretátor virtualného kódu (štvorcové grafické objekty)
Popis:
Na základe analýzy jazyka J-pascal a jeho prekladača navrhnite jazyk pre danú tému, zrealizujte jeho prekladač do virtualného kódu a interpretátor virtualného kódu (teda dva samostatné programy).
• Jazyk ma mať priradenie, postupnosť príkazov, vetvenie(if) a cyklus (while)
• Projekt : lexikálny analyzátor, syntaktický analyzátor(so zotavením), prekladač , interpretátor
• Spracovanie projektu: (na diskete) - formálna špecifikácia prekladača a interpretátora.
TÉMA: Štvorcové grafické objekty s možnosťou zmeny farby a polohy.
Kľúčové slová:
J-pascal
prekladač
semantika
lexikálny analyzátor
syntaktický analyzátor
interpretátor
Obsah:
- Teoretická časť (dokumentácia)
1. Znenie zadania
2. Kľúčové slová
3. Špeciálne symboly a operátory
4. Zdrojový jazyk s preloženými lexikalnými jednotkami
4.1 Inštrukcie stvorec, STVOREC, bgcolor, BGCOLOR
5. Jazyk virtuálnych inštrukcií
6. Architektúra interpretátora
6.1 registre a pamäťové miesta
6.2 Adresovacie módy
7. Množina virtuálnych inštrukcií
Praktickou časťou je progam/zdrojové kódy
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.