Popis:
V prostredí PPVP vytvorte prekladač jednoduchého grafického jazyka do inštrukcií JVM,pričom výsledkom bude applet, ktorý vykreslí grafické objekty podľa vstupného programu.
Zobrazovať sa bude grafický objekt vyplnený štvorec určený súradnicou ľavého horného rohu a dĺžkou strany
a bude možné ho zvačšovať/zmenšovať, presúvať a meniť jeho farbu.
V programe je možné používať celočíselné premenné a výrazy, relačné výrazy, priradenie, cyklus a vetvenie. Pre prácu s grafickým objektom budú k dispozícii príkazy pre inicializáciu, presun, prefarbenie, zmenu veľkosti, zmenu farby a vykreslenie Požadovaná syntax niektorých konštrukcií je nasledujúca:
Program -> Deklaracie begin Prikazy end
Deklaracia -> square id
Inicializacia -> id.init(x,y,a,farba)
Presun -> move id to (x,y)
Prefarbenie -> color(id,farba)
ZmenaVelkosti -> resize id to x
Vykreslenie -> id.show()
Cyklus -> while b do Prikaz
Kľúčové slová:
prekladač
grafický jazyk
inštrukcie JVM
applet
vyplnený štvorec určený súradnicou ľavého horného rohu a dĺžkou strany
zvačšovanie
zmenšovanie
presúvanie
zmena farieb
Obsah:
- Zadanie.CLASS
Zadanie.html
Zadanie.vstup
Zadanie.doc
zadanie.l
zadanie.y
Zdroje: