Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Ako reklama narába s vedomím človeka

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38134
Posledná úprava
16.11.2011
Zobrazené
972 x
Autor:
Marry12
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Charakteristika o tom, ako reklama dokáže nepriamo pôsobiť na človeka. Reklama má mnoho priaznivcov, ale aj v tých, ktorí poukazujú na jej negatívne pôsobenie na obyvateľstvo. Medzi najčastejšie vystupované témy patrí reklama a propagácia tabakových výrobkov, alkoholických nápojov, ktoré preukázateľné škodia ľudskému organizmu a tým spôsobujú škody jednotlivcom, ktorí tieto produkty používajú aj ich okoliu. Reklama týchto produktov je obmedzená, striktne regulovaná aby nedopadla hlavne na deti a mladistvých (Zákon o reklame).

Ak táto reklama je v princípe povolená – prečo nerobíme reklamu na drogy, pornografiu a iné veci, ktoré nie sú v súlade s morálkou a predstavami o bezúhonnom a zdravom živote (neexistuje jednoznačná odpoveď, spravidla je to vecou politickou)...

Kľúčové slová:

reklama

vplyv reklamy


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko