Popis:
Charakteristika o tom, ako reklama dokáže nepriamo pôsobiť na človeka. Reklama má mnoho priaznivcov, ale aj v tých, ktorí poukazujú na jej negatívne pôsobenie na obyvateľstvo. Medzi najčastejšie vystupované témy patrí reklama a propagácia tabakových výrobkov, alkoholických nápojov, ktoré preukázateľné škodia ľudskému organizmu a tým spôsobujú škody jednotlivcom, ktorí tieto produkty používajú aj ich okoliu.
Reklama týchto produktov je obmedzená, striktne regulovaná aby nedopadla hlavne na deti a mladistvých (Zákon o reklame).
Ak táto reklama je v princípe povolená – prečo nerobíme reklamu na drogy, pornografiu a iné veci, ktoré nie sú v súlade s morálkou a predstavami o bezúhonnom a zdravom živote (neexistuje jednoznačná odpoveď, spravidla je to vecou politickou)...
Kľúčové slová:
reklama
vplyv reklamy