Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Cenové stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
22459
Posledná úprava
19.04.2009
Zobrazené
922 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Význam trhových cien a ich charakteristika v podnikaní

Podniky /inštitúcie/, kt. prvotným poslaním je (aj nie je ) tvorba zisku stoja pred problémom ako oceniť výrobky (služby). Pri stanovení cien vychádzajú z cieľov, kt. mienia dosiahnuť. Hlavným cieľom podniku je zisk, jeho maximalizácia, zvýšenie trhového podielu, rast objemu predaja, zabezpečenie rýchlej návratnosti investícií, špičková kvalita výrobkov,...

Kľúčové slová:

Cena

regulované ceny

funkcie cien

elasticita

hodnota tovaru

dopyt

marketingový mix


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko