Direct Marketing - poznámky
«»
Popis:
Direct marketing
Zákaznícky klub
· možno definovať ako komunikačnú jednotku ľudí alebo organizácií, ktorá je vytvorená a riadená sponzorskou organizáciou na účely ich priameho pravidelného kontaktovania s ponukou určitého balíka benefitov a s cieľom ich aktivovania a vzrastu lojality na princípe vytvoreného emočného vzťahu.
Hlavné znaky ZK:
· je iniciovaný, plánovaný a manažovaný organizáciou, ktorá sa niekedy nazýva sponzorská organizácia, a nie samotnými zákazníkmi.
· ponúka reálnu a vnímateľnú hodnotu v optimálnej kombinácii finančných benefitov a nefinančných benefitov.
Kľúčové slová:
Direct marketing
zákaznícky klub
klubová karta
hlavné znaky
partnerstvo
body
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.