Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Distribučný manažment

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
19 x
Veľkosť
0,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7106
Posledná úprava
13.12.2017
Zobrazené
1 326 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Distribúcia spája oblasť výroby s dopytom, a to tak na strane priemyselných spracovateľov, ako aj na strane konečných spotrebiteľov
Distribúcia:
- z celospoločenského hľadiska predstavuje distribúcia „všetky aktivity, umožňujú prechod fyzického a/alebo hospodárskeho dispozičného práva na materiálne alebo nemateriálne produkty z jedného hospodárskeho subjektu na iný“
- z podnikového hľadiska prestavuje distribúcia „tie špeciálne marketingové aktivity, ktoré sa týkajú transferu produktov“, ako aj „všetky rozhodnutia, ktoré súvisia s cestou produktov od výrobcu ku konečnému spotrebiteľovi a týkajú sa fyzického pohybu produktov a výberu sprostredkovateľov“


Kľúčové slová:

manažment

politika

marketing

logistika

distribučná stratégia

kontroling



Obsah:
  • 1. Distribučný manažment a jeho úlohy 3
    1.1 Distribučný systém a hľadiská jeho vymedzenia 3
    1.2 Teoretické prístupy k skúmaniu distribučných kanálov 3
    1.3 Úlohy distribučného manažmentu 3
    1.4 Organizačné koncepcie manažmentu distribučných kanálov 3
    2. Distribúcia v marketingovom mixe 3
    2.1 Vzťah distribúcie a produktovej politiky 3
    2.2 Vzťah distribúcie a cenovej politiky 3
    2.3 Vzťah distribúcie a komunikačnej politiky 3
    3. Prvky a oblasti rozhodovania o distribučnej politike 3
    3.1 Marketingové rozhodovanie ako základ rozhodovania o distrib.politike 3
    3.2 Prvky rozhodovania o distribučnej politike 3
    3.3 Hlavné oblasti rozhodovania o distribučnej politike 3
    3.4 Vybrané metódy rozhodovania o distribučnej politike 3
    4. Distribučná politika v oblasti akvizičného distribučného systému 3
    4.1 Rozhodovania o podnikovej forme distribučných sprostredkovateľov 3
    4.2 Rozhodovania o umiestnení distribučných sprostredkovateľov (o výbere lokality) 3
    4.2.1 Akčný rádius 3
    4.2.2 Nákupný spád (definícia) 3
    4.2.3 Metódy územnej analýzy MOO jednotiek 3
    4.2.4 Metódy vymedzenia záujmovej oblasti MOO jednotky 3
    4.2.5 Metódy na vymedzenie kapacít 3
    4.3 Rozhodovania o predajnej politike 3
    4.4 Rozhodovania o sortimente na úrovni distribučných sprostredkovateľov 3
    5. Distribučná politika v oblasti logistického distribučného systému 3
    5.1 Prvky systému distribučnej logistiky 3
    5.2 Základné zásady dosahovania úrovne logistických výkonov 3
    5.3 Outsourcing logistických činností 3
    5.4 Rozhodovanie o vybraných aktivitách distribučnej logistiky 3
    5.5 Metódy uplatňované v distribučnej logistike 3
    5.6 Podstata a využitie ECR 3
    5.7 Eurologistika 3
    6. Situačná analýza v distribúcii a distribučné stratégie 3
    6.1 Úlohy a oblasti situačnej analýzy 3
    6.2 Distribučné stratégie 3
    7. Dizajn distribučných kanálov 3
    7.1 Podstata dizajnu distribučných kanálov 3
    7.2 Proces tvorby dizajnu distribučných kanálov 3
    7.3 Faktory ovplyvňujúce dizajn distribučných kanálov 3
    7.4 Kritériá výberu distribučných kanálov a metódy ich hodnotenia 3
    8. Sociálne a partnerské vzťahy v distribúcii 3
    8.1 Distribučný kanál ako sociálny systém 3
    8.2 Príčiny konfliktov v distribučných kanáloch 3
    8.3 Moc v distribučnSch kanáloch 3
    8.4 Riešenie konfliktov v distribučných kanáloch 3
    8.5 Partnerské vzťahy v distribučnom systéme 3
    9. Distribučný kontroling 3
    9.1 Ciele, funkcie a úlohy distribučného kontrolingu 3
    9.2 Proces distribučného kontrolingu 3
    10. Význam informačného systému v distribúcii 3
    11. Obchodný marketing výrobcu (Trade marketing) 3
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko