Ekonómia a ekonomika
Popis:
Prehľad noriem v oblasti písomného styku:
1.STN 01 69 10 – pravidlá písania a úpravy písomnosti
2.STN 88 61 01 – listové papiere na úradné a obchodné listiny
-dobrá organizácia je predpokladom zvyšovania produktivity práce. Umožňuje znižovať finančné náklady, zvyšovať hospodárnosť a poskytovať kvalitné administratívne služby.
Spisová služba
- vybavovanie a usporadúvanie písomnosti od príchodu do organizácie až po uloženie do archívu.
- zahŕňa tieto činnosti:
1. príjem písomnosti a ich triedenie
2. označovanie a zapisovanie písomností
3. obeh písomnosti
4. vybavovanie písomnosti
5. podpisovanie písomnosti
6. odosielanie písomnosti
7. ukladanie písomnosti
8. vyraďovanie písomnosti (skartácia)
Kľúčové slová:
spisový poriadok
archivácia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.