Klasifikácia a rozdelenie reklamných agentúr
«»
Popis:
Poznámky z prednášok k predmetu Systém a organizácia práce v reklamnej agentúre
1.
globálne – RA má pobočky na viacerých kontinentoch; zdieľa klientov s inými
lokálne – má pobočky na 1 kontinente, v 1 krajine, funguje v rámci 1 mesta; zháňa si klientov sama
2.
sieťová – je súčasťou siete, ktorá môže byť v 3 krajinách; výhodou je prísun klientov zo siete
nezávislá – nemusí rešpektovať sieť, vytvára si stratégiu sama. Neberie ohľad na iné agentúry v sieti
3.
fullservisová – je schopná zabezpečovať celý komplex služieb
špecializovaná – smeruje na určitý aspekt, ktorý ponúka, napr. kreatiívne štúdio (creative studio)
Kľúčové slová:
reklamné agentúry
branch book
brífing
systém práce
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.