Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Klasifikácia a rozdelenie reklamných agentúr

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36657
Posledná úprava
05.02.2011
Zobrazené
1 437 x
Autor:
mary007
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Poznámky z prednášok k predmetu Systém a organizácia práce v reklamnej agentúre
1.
globálne – RA má pobočky na viacerých kontinentoch; zdieľa klientov s inými
lokálne – má pobočky na 1 kontinente, v 1 krajine, funguje v rámci 1 mesta; zháňa si klientov sama

2.
sieťová – je súčasťou siete, ktorá môže byť v 3 krajinách; výhodou je prísun klientov zo siete
nezávislá – nemusí rešpektovať sieť, vytvára si stratégiu sama. Neberie ohľad na iné agentúry v sieti

3.
fullservisová – je schopná zabezpečovať celý komplex služieb
špecializovaná – smeruje na určitý aspekt, ktorý ponúka, napr. kreatiívne štúdio (creative studio)

Kľúčové slová:

reklamné agentúry

branch book

brífing

systém práce


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko