Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Manažment a marketing služieb

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14850
Posledná úprava
15.11.2011
Zobrazené
1 409 x
Autor:
mexicoman70
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Životný cyklus produktu predstavuje proces, v ktorom sa produktové inovácie rozšíria, alebo preniknú do populácie, postupne prechádzajú do štádia rastu a zrelosti trhu, v ktorom už produkty strácajú prvok inovatívnosti a svoju púť končia vo fáze poklesu.

Výrobkové stratégie v závislosti od štádia životného cyklu výrobku

A/ Štádium uvedenia produktu na trh
Pri uvádzaní produktov na trh treba rozlišovať medzi:
• produktmi s dlhšou fázou uvádzania na trh,
• produktmi, ktoré nemajú takmer žiadnu uvádzaciu fázu.
Podľa potreby informovania trhu rozlišujeme:
a) uvádzaciu fázu s vysokou mierou vzdelávania – informovania trhu,
b) uvádzacia fáza s nízkou mierou vzdelávania – informovania trhu.

Kľúčové slová:

manažment

marketing

služby


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko