Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Manažment kvality v informačnom systéme

«»
Prípona
.docx
Typ
poznámky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
6,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
48255
Posledná úprava
17.01.2023
Zobrazené
371 x
Autor:
nikoletta.krivdova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zásady:

1. zameranie na zákazníka - zákazníka musím poznať, jeho požiadavky či už súčasné, základné alebo očakávané, partnerstvo zo zákazníkom,

2. vedenie(leadership)- mali by existovať lídri, vodcovia, kt. udávajú smer, napr. znižovanie reklamácií, chýb atď. A zároveň vytvárajú podmienky na zlepšovanie, musí existovať jednotnosť účelu a cieľov, kt. je daná vedením,

3. zapojenie pracovníkov - aby každý pracovník prispel k zlepšeniu pracovného procesu, zapojiť všetkých pracovníkov do procesu, max. využitie ich schopností,

4. procesný prístup (+systémový) - každý ma rovnaký cieľ a účel, procesný prístup umožňuje účinne prekonať prekážky na strane OŠ,

5. neustále zlepšovanie - aby ľudia sami prichádzali s nápadmi na zlepšenie, trvalý cieľ, malé kúsky, kt. prerastú do novej kvality,

6. prístupy k rozhodovaniu zakladajúci sa na faktoch(SMED)- ak chceme niečo zlepšiť tak to musíme vedieť zmerať. Ak niečo neviem zmerať: ->vyššia kvalita = vyššia spokojnosť zákazníkov = vyššia reputácia firmy.

7. Manažovanie vzťahov (so všetkými zainteresovanými) - „vzájomne výhodné dodávateľské vzťahy“ !
...

Kľúčové slová:

kvalita

manažment kvality

manažérstvo kvality

ekonomika kvality

štandardizácia kvality

TQM

Paret

Paretov princíp

CEDAC

hoshin kanri

model podnikania

plánovanie

lean management



Obsah:
  • ČO JE TO KVALITA
    TQM - Total Quality Management
    HISTÓRIA KVALITY
    MANAŽMENT KVALITY
    MAPA PROCESOV
    NÁSTROJE ZDOKONAĽOVANIA PROCESOV
    Quality functions deployment (QFD)
    SPC - Statistical Process Control
    MODEL PODNIKANIA
    ORGANIZOVANIE KVALITY
    EKONOMIKA (NE)KVALITY
    NÁSTROJE ZMENY

Zdroje:
  • prednášky
  • prezentácie
  • poznámky
  • odborná literatúra
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko