Marketing ako komplex
«»
Popis:
Marketing ako komplex = zabezpečiť uspokojovanie potrieb zákazníka a splnenie cieľov podniku
- marketing vychádza z marketingového mixu - produkt, place, promotions, price
- komunikačný mix - podpora predaja, osobný predaj, public relations, reklama
Služba
= nehmotný výsledok výrobnej činnosti, ktorý uspokojuje ľudské potreby
= okamih, v ktorom marketingové pracovné postupy ale aj ľudský činiteľ majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým /klientovým/ požiadavkám i potrebám, ale teda i rizikám a očakávaniam.
Kľúčové slová:
klienti
klasifikácia služieb
nehmotnosť
neoddeliteľnosť
public relations
relačný marketing
transakčný marketing
marketingový mix
reklama
podpora predaja
Obsah:
- Služba
4 skupiny produktov, ktoré sú charakteristické ako čistá služba
Podstata marketingu služieb pozostáva z viacerých hľadísk
Vzťah personálneho manažmentu k marketingu služieb
Klasifikácia služieb
Marketing spotrebného tovaru
Marketing vzťahov - relačný marketing
Model 6-tich trhov
Transakčný marketing
Marketing vzťahov
Určenie trhovej orientácie marketingu vzťahov
2 metódy, ktoré nám pomáhajú pre stanovenie poslania
Alokácia ľudských zdrojov v oblasti služieb
Marketing služieb sa člení
Kategorizácia skupín na základe rozdielnych rolí zamestnancov
4 stupne citlivosti vzdelávacej organizácie na potreby, želania a dopyt
Vývesné štítky /štíty/ a výklady v maloobchodných službách
Klasický marketingový mix
Špecifický marketingový mix vzdelávacích služieb vysokej školy
Komunikačný mix v maloobchodných službách
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.