Marketing
«»
Popis:
Vypracované otázky pre letný semester:
1. Charakterizuj distribúciu , distribučný kanál a jeho členenie.
Distribúcia – budovanie a organizácia distribučných kanálov.
Distribučný kanál- je súhrn všetkých podnikov a jednotlivých osôb, ktoré sa stanú vlastníkmi , alebo sú nápomocní pri prevode vlastníctva produktov a služieb, keď sa produkt
dostáva od výrobcu ku konečnému spotrebiteľovi alebo na priemyselné spracovanie.
Základné funkcie DK:
Kľúčové slová:
marketing
makroprostredie
mikroprostredie
marketingový informačný systém
segmentácia
trh
distribúcia
marketingový mix
maloobchod
veľkoobchod
etapy životného cyklu
životný cyklus produktu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.