Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový audit

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18709
Posledná úprava
22.01.2009
Zobrazené
1 157 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
MARKETINGOVÝ AUDIT
Podľa P. Kotlera je marketingový audit kompletné, systematické, nezávislé a pravidelné skúmanie marketingovej výkonnosti podniku, jeho cieľov, stratégií a činností, s cieľom vymedziť problémové oblasti a príležitosti a odporučiť plán opatrení na zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy.3
JEHO HISTÓRIA
A.M. je veľmi mladá disciplína.
AM prechádzal rôznymi vlnami:
1 vlna generačná vlna( kotler, Simon, Majaro)
2 vlna štartovacia vlna, rozvinul ju Kotler, Majaro
3 vlna problémová vlna 90r.
4 vlna uniformné trendy – prechod od formovania otázky k riešeniu
6 výkonná vlna „ musíme dosiahnuť obj. odpoveď kde bol AM aplikovaný a dosiahnuť riešenie
7 riadený MA „ aby bol dosiahnutý efekt. M, musí komunikova´t riadiaci zo zodpovednou osobou“
8 moderný auditový fénomén - buduje sa na autoritatívnej metóde

Kľúčové slová:

audit

marketing

marketingový audit


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko