Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Mediálne organizácie a ich význam v spoločnosti

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40679
Posledná úprava
14.10.2012
Zobrazené
571 x
Autor:
ondrej.laczko
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Mediálne organizácie
- Zatiaľ čo inštitúcie predstavujú spôsob, ktorým ľudia uskutočňujú nejakú činnosť, organizácie sú štruktúry ľudí, ktorí určitú činnosť priamo uskutočňujú a podieľajú sa rôznou mierou na konečnej podobe produktu, a výrobné postupy, ktoré k zhotoveniu výrobku vedú 
- Mediálne organizácie majú vlastnú byrokratickú kultúru- zložité organizačné celky s hierarchiou zodpovedností a právomocí a s vysokou deľbou práce
- Zatiaľ čo diváci vnímajú konečný produkt a väčšinou len mená ktoré ho reprezentujú (filmové hviezdy,režiséry..) tak je nutné podotknúť, že za ním stojí veľa dalších ľudí(grafici, maskéri)
...

Financovanie
- Médiá možu byť financované z reklamy, z koncesionárskych poplatkov, z vlastnej hospodárskej činnosti alebo aj napríklad zo štátneho rozpočtu
- Väčšina mediálnych korporácií v kapitalistických štátoch je komerčného charakteru a je zodpovedná svojím majiteľom, predovšetkým vytváraním zisku ( výnimku tvoria verejnoprávne...

Kľúčové slová:

média

organizácie



Obsah:
  • Mediálne organizácie
    Financovanie
    Pravidlá práce a regulačné opatrenia
    Miera slobody
    Ľudia v médiách
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko