Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Metódy merania kvality služieb v CR

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
18 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10318
Posledná úprava
14.11.2018
Zobrazené
1 994 x
Autor:
muculko22
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Multiatributívne metódy- „Servqual“
- sú charakt. pre subjekt. a diferencované merania kvality orientované na zákazníka
- vychádzajú z predpokladu, že celkové ocenenie kvality zákaz. je výsledkom ocenenia individuálnych znakov kvality, čo znamená, že globálny názor na kvalitu predstavuje sumu ocenenia jednotlivých hodnotených znakov kvality
- multiatributívne postupy podľa orientácie členíme na:
a) meranie kvality orientované na spokojnosť- definuje spokojnosť so službou ako rozdiel medzi očakávanou a skutočne zistenou kvalitou. Môžeme použiť priame a nepriame postupy merania kvality.
b) meranie kvality orientované na postoj- zakladá sa na tom, že hodnotenie kvality zákaz. sa charakt. ako získané relatívne dlhotrvajúce vnút. stanovisko zákaz. k posudzovanému objektu alebo službe. Pri hodnotení sa môžú uplatňovať priame a nepriame postupy hodnotenia, kde priame hodnotia iba výkon a nepriame zahrňajú aj očakávané komponenty.


.........

Kľúčové slová:

servqual

metóda penalty-reward

štítková metóda

metóda dekompozície

metóda willigness-to-pay

benchmarking

ponuka

dopyt



Obsah:
  • Metódy merania kvality orient. na dopyt- podľa subjekt. kritérií
    Metódy merania kvality orient. na dopyt- podľa objekt. kritérií
    Metódy merania kvality orient. na ponuku- podľa subjekt. kritérií
    Metódy merania kvality orient. na ponuku- podľa objekt. kritérií
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko