Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Postavenie a význam marketingu v rozvoji firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13719
Posledná úprava
10.06.2021
Zobrazené
2 081 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ako predmet aplikácie poznatkov a teoretických znalostí z predmetu Marketing sme si pre našu smestrálnu, seminárnu prácu vybrali slovenskú strojársku firmu sídliacu v meste Piešťany- EKOM, spol s.r.o.

V jednotlivých bodoch stručne charakterizujeme firmu:

Firma EKOM, spol. s. r. o. vznikla na dlhoročných tradíciách výroby zdravotníckej techniky v regióne Piešťan v roku 1992 ako súkromná spoločnosť s ručením obmedzeným so základným imaním 1.100.000. Zakladateľmi spoločnosti je šesť slovenských fyzických osôb a slovenská súkromná exportná firma.

Od vzniku zaznamenala dynamický rast a objem výroby sa dynamicky zvyšoval, pričom sa firma sťahovala postupne do väčších priestorov

V roku 2006 zaznamenala so svojimi 151 pracovníkmi ročný obrat 400 miliónov pri úrovni výroby 11000 kompresorov

V ostatnom roku stúpol ročný ekonomický obrat na úroveň 440 miliónov a firma úspešne figurovala v zozname 50 najväčších strojárskych firiem na Slovensku v hodnotení renomovaného týždenníka Trend

Firma pozostáva z dvoch výrobných divízií. Divíziu vývoja a výroby kompresorov a iných medicínskych zariadení doplnila v roku 2003 lisovňa CNC.

Pre Marketing vo firme Ekom, s. r. o. všeobecne platí, že marketing nie je činnosť, ktorú možno začleniť len v rámci jedného oddelenia, ale je to činnosť, ktorá tvorí prierez všetkých aktivít spoločnosti.
...

Kľúčové slová:

marketing

firma

marketingová koncepcia

rozvoj firmy

zákazník

klient

produkt

dopyt

potreby

spoločenský marketing

plánovanie

stratégia

strategické plánovanie

manažment

trh

rast trhu



Obsah:
  • POSTAVENIE A VÝZNAM MARKETINGU V ROZVOJI FIRMY
    Charakteristika firmy
    Zákazníci
    Produkt
    PODSTATA MARKETINGOVEJ KONCEPCIE
    Potreby
    Želania
    Marketingová koncepcia
    Koncepcia spoločenského marketingu a firma EKOM, spol. s.r.o.
    STRATEGICKÉ PLÁNOVANIE A MARKETINGOVÝ MANAŽMENT
    Poslanie firmy EKOM
    Ciele firmy ekom
    Strategické ciele spoločnosti Ekom, s. r. o.
    Krátkodobé ciele spoločnosti Ekom, s. r. o.

Zdroje:
  • Údaje poskytnuté firmou EKOM spol. s.r.o.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko