Postavenie a význam marketingu v rozvoji firmy
«»
Prípona
.doc |
Typ
poznámky |
Stiahnuté
7 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
13719 |
Posledná úprava
10.06.2021 |
Zobrazené
2 057 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Ako predmet aplikácie poznatkov a teoretických znalostí z predmetu Marketing sme si pre našu smestrálnu, seminárnu prácu vybrali slovenskú strojársku firmu sídliacu v meste Piešťany- EKOM, spol s.r.o.
V jednotlivých bodoch stručne charakterizujeme firmu:
Firma EKOM, spol. s. r. o. vznikla na dlhoročných tradíciách výroby zdravotníckej techniky v regióne Piešťan v roku 1992 ako súkromná spoločnosť s ručením obmedzeným so základným imaním 1.100.000. Zakladateľmi spoločnosti je šesť slovenských fyzických osôb a slovenská súkromná exportná firma.
Od vzniku zaznamenala dynamický rast a objem výroby sa dynamicky zvyšoval, pričom sa firma sťahovala postupne do väčších priestorov
V roku 2006 zaznamenala so svojimi 151 pracovníkmi ročný obrat 400 miliónov pri úrovni výroby 11000 kompresorov
V ostatnom roku stúpol ročný ekonomický obrat na úroveň 440 miliónov a firma úspešne figurovala v zozname 50 najväčších strojárskych firiem na Slovensku v hodnotení renomovaného týždenníka Trend
Firma pozostáva z dvoch výrobných divízií. Divíziu vývoja a výroby kompresorov a iných medicínskych zariadení doplnila v roku 2003 lisovňa CNC.
Pre Marketing vo firme Ekom, s. r. o. všeobecne platí, že marketing nie je činnosť, ktorú možno začleniť len v rámci jedného oddelenia, ale je to činnosť, ktorá tvorí prierez všetkých aktivít spoločnosti.
...
Kľúčové slová:
marketing
firma
marketingová koncepcia
rozvoj firmy
zákazník
klient
produkt
dopyt
potreby
spoločenský marketing
plánovanie
stratégia
strategické plánovanie
manažment
trh
rast trhu
Obsah:
- POSTAVENIE A VÝZNAM MARKETINGU V ROZVOJI FIRMY
Charakteristika firmy
Zákazníci
Produkt
PODSTATA MARKETINGOVEJ KONCEPCIE
Potreby
Želania
Marketingová koncepcia
Koncepcia spoločenského marketingu a firma EKOM, spol. s.r.o.
STRATEGICKÉ PLÁNOVANIE A MARKETINGOVÝ MANAŽMENT
Poslanie firmy EKOM
Ciele firmy ekom
Strategické ciele spoločnosti Ekom, s. r. o.
Krátkodobé ciele spoločnosti Ekom, s. r. o.
Zdroje:
- Údaje poskytnuté firmou EKOM spol. s.r.o.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.