Poznámky na Manažment
«»
Popis:
PLÁNOVANIE KVALITY
Plánovanie kvality je proces formovania cieľov kvality a vývoja prostriedkov pre splnenie týchto cieľov. Je to projektovanie v čase a priestore prebiehajúcich procesov vývoja určitého objektu alebo systému a programovanie rozvoja systému načrtávaním, zobrazovaním jeho budúcnosti. Získané poznatky o objekte plánovania taktiež slúžia pre
prijatie rozhodnutí pri riešení možných budúcich problémov. Výstupom procesu plánovania je postup na dosiahnutie definovaných cieľov kvality výrobku, služby či procesu.
RIADENIE KVALITY
V priebehu riadenia kvality sa činnosti stanovené vo fáze plánovania kvality realizujú, hodnotia a porovnávajú na skutočne dosahované výsledky.
ZDOKONAĽOVANIE KVALITY
Manažérske činnosti sa v rámci tohto procesu sústreďujú na zlepšovanie existujúceho stavu. Jeho výsledkom má byť dosiahnutie vyššej úrovne kvality, než bolo pôvodne plánované, pretože je nevyhnutným atribútom udržania konkurenceschopnosti organizácie.
Kľúčové slová:
plánovanie kvality
riadenie kvality
zdokonaľovanie kvality
analýza
podnikové podmienky
plánovanie systému
benchmarking
Obsah:
- Plánovanie kvality
Riadenie kvality
Zdokonaľovanie kvality
Analýza manažmentu kvality v konkrétnych podnikových podmienkach
Plánovanie systému
Benchmarking
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.