Popis:
Bankový marketing - podstata, vymedzenie
Marketing je proces plánovania a realizácie koncepcie, tvorby cien, propagácie a rozširovania myšlienok, tovaru a služieb, za účelom vyvolania výmeny, ktorá uspokojí požiadavky jednotlivcov a organizácií. (Americká marketingová asociácia) Marketing je spoločenský a riadiaci proces, ktorým jednotlivci
a skupiny získavajú to, čo potrebujú a požadujú prostredníctvom tvorby, ponuky a výmeny výrobkov a hodnôt s ostatnými.
(P. Kotler) Marketing je proces manažmentu, ktorý zodpovedá za identifikovanie anticipovanie a uspokojovanie požiadaviek zákazníka, so súčasným dosahovaním zisku.
(British Institut of Marketing) Marketing je nástroj komunikácie s klientom a nástroj konkurenčného boja.
Marketing je uspokojovanie, vytváranie a stimulovanie klientskych potrieb, tvorba preferencií.
Bankový marketing - podstata, vymedzenie
Marketing je manažment imidžu banky, vývoja, tvorby a predaja jej produktov, vrátane manažmentu nástrojov a distribučných ciest ich predaja, tvorba a realizácia obchodnej, produktovej a cenovej politiky banky. V bankovníctve je marketing sám o sebe produktívnou činnosťou.
Marketing znamená spôsob prístupu k problémom, podnikateľskú filozofiu.
Marketing ako filozofia podnikania vyžaduje od bankových subjektov nielen jasnú politiku v oblasti produktov a služieb, ale zreteľne definovanú a na trh orientovanú obchodnú politiku, ktorej predmetom je predovšetkým riešenie problémov klientov. Bankový marketing - podstata, vymedzenie
- Bankovým marketingom sa rozumie riadenie predaja bankových produktov a služieb presne vymedzeným skupinám klientov na základe trhových analýz.
- Bankový marketing je systematické orientovanie celej podnikateľskej politiky banky na uspokojovanie potrieb a očakavaní existujúcich a potenciálnych bankových klientov s cieľom dosiahnuť na základe analýz a pozorovaní trhu ziskový predaj produktov a služieb segmentom klientov.
Kľúčové slová:
bankový marketing
marketingový mix
kvalita služieb
finančný marketing
swot analýza
finančné služby
Obsah:
- Bankový marketing - podstata, vymedzenie
Bankový marketing - podstata, vymedzenie
Finančný marketing, etapy finančného marketingu
Bankový marketing
Bankový marketing a jeho zvláštnosti
Charakteristika bankových služieb a produktov
Analýza prostredia finančnej inštitúcie
SWOT analýza - príklad
SWOT analýza
Marketingové ciele - charakteristiky
Bankový marketingový mix
Kritéria kvality služieb:
Bankový marketingový mix - princípy tvorby
Bankový marketingový mix - produkt
Bankový marketingový mix - cena
Bankový marketingový mix - distribúcia
Bankový marketingový mix - komunikácia
Bankový marketing
Bankový personál
Bankový poradca
Klientsky orientovaná finančná inštitúcia
Hodnotenie kvality klientely
Kvalita finančných služieb