Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Poznámky z předmětu Základy marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11135
Posledná úprava
07.11.2018
Zobrazené
978 x
Autor:
verta
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.1 Čo je marketing
• Marketing je podnikateľská koncepcia, ktorá usiluje o nájdenie rovnováhy medzi záujmami dvoch pomerne protichodných síl - zákazníka na jednej strane a manažéra firmy na strane druhej
• Prvým heslom marketingu je orientácia na zákazníka
• Marketing je prostriedkom k zvýšeniu účinnosti väzby medzi firmou a trhom
• Marketing je dôležitým prvkom riadenia organizácie s orientáciou na trh

Definície marketingu
• Marketing je proces plánovania a realizovania koncepcie tvorby cien, propagácie a distribúcie myšlienok, tovaru a služieb s cieľom vytvárať výmeny a zmeny, ktoré uspokoja zákazníkov
• Marketing je spoločenský a riadiaci proces, ktorým jednotlivci a skupiny získavajú to, čo potrebujú a požadujú, prostredníctvom tvorby, ponuky a výmeny hodnotných výrobkov s ostatnými ( Ph. Kotler )

Kľúčové slová:

marketing

produkt

interný zákazník

trh

výmena



Obsah:
  • 1.Úvod do predmetu
    Základy marketingu
    2. Trh ako priestor marketingu
    3. Produkt- predmet výmeny
    3.1 Čo je produkt
    3.2 Čo poskytujeme svojim interným zákazníkom
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko