Poznámky z předmětu Základy marketingu
Popis:
1.1 Čo je marketing
• Marketing je podnikateľská koncepcia, ktorá usiluje o nájdenie rovnováhy medzi záujmami dvoch pomerne protichodných síl - zákazníka na jednej strane a manažéra firmy na strane druhej
• Prvým heslom marketingu je orientácia na zákazníka
• Marketing je prostriedkom k zvýšeniu účinnosti väzby medzi firmou a trhom
• Marketing je dôležitým prvkom riadenia organizácie s orientáciou na trh
Definície marketingu
• Marketing je proces plánovania a realizovania koncepcie tvorby cien, propagácie a distribúcie myšlienok, tovaru a služieb s cieľom vytvárať výmeny a zmeny, ktoré uspokoja zákazníkov
• Marketing je spoločenský a riadiaci proces, ktorým jednotlivci a skupiny získavajú to, čo potrebujú a požadujú, prostredníctvom tvorby, ponuky a výmeny hodnotných výrobkov s ostatnými ( Ph. Kotler )
Kľúčové slová:
marketing
produkt
interný zákazník
trh
výmena
Obsah:
- 1.Úvod do predmetu
Základy marketingu
2. Trh ako priestor marketingu
3. Produkt- predmet výmeny
3.1 Čo je produkt
3.2 Čo poskytujeme svojim interným zákazníkom
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.