Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Prieskumy na mediálnom trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
33705
Posledná úprava
02.06.2010
Zobrazené
928 x
Autor:
mary007
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prieskumy sú základnou menou na mediálnom trhu, len ich treba vedieť správne používať

Od roku 1994, keď sa začali robiť komplexné prieskumy médií, sa ich realizátori síce menili, ale používali rovnakú metodológiu, čo umožňuje porovnávať výsledky z jednotlivých rokov.

Kľúčové slová:

prieskumy

mediálny trh


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko