Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Strategický manažment - podniky

«»
Prípona
.docx
Typ
poznámky
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38765
Posledná úprava
25.11.2011
Zobrazené
2 440 x
Autor:
zuzi442
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
poznámka Strategický manažment, Ing.Ivana Mišúnová Hudáková, kniha

Strategický manažment - Štefan Slávik Stratégia (z gréckého slova strategos = generál), v širšom kontexte označuje umenie a vedu, ako riadiť vojenské operácie a veliť vojskám. Tradičné náhľady na stratégiu Chandler – určenie základných dlhodobých cieľov podnikov, spôsoby ich dosiahnutia a alokácia zdrojov nevyhnutných na uskutočnenie týchto cieľov, Quinn – model ako plán, ktorý integruje hlavné ciele podniku, politiky a aktivity do súdržného celku, Gleuck – jednotný, súhrnný a integrovaný plán, ktorý je navrhnutý aby zabezpečil dosiahnutie základných cieľov podniku

Novší netradičný prístup na stratégiu: Mintzberg – prienik a syntéza tradičných a netradičných definícií podáva v podobe P5:
- Plán(plan)
- Manéver(ploy)
- Šablóna(pattern)
- Postavenie(poistion)
- Budúcnosť(perspective)  

Kľúčové slová:

ázy vývoja strategického riadenia v podniku

koncepcie strategického riadenia

úrovne strategického riadenia

strategické myslenie

vízia

poslanie

ciele

analýza externého prostredia

životný cyklus



Obsah:
  • 1. úvod do strategického riadenia
    2. cieľová orientácia podniku
    3. analýza externého prostredia podniku
    4. predvídanie vývoja externého prostredia
    5. analýza interného prostredia podniku
    6. strategická syntéza

Zdroje:
  • Strategický manažment - Štefan Slávik
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko